Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 8 z 33
Business strategie krok za krokem
Marketing jako šachová hra
Marketingkommunikáció
O podstatě reklamy
Moderní přístupy k řízení výroby, 3. doplněné vydání
O novinárstve
Marketing na Twitteri
Jak na reklamu
Vztahová inteligence
Jak na média
Arogance
dostupné aj ako:
Lacná kniha Arogance (-70%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Arogance (-90%)
dostupné aj ako:
Redakční práce
iPhone SDK
Jak účinně oslovit média
Marketingová komunikace + DVD
Žijte a myslete kreativně
Základy úspěšného vybudování
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.