Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 12 z 33
Lacná kniha Boj o média (-50%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Mediální monopol (-50%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Hledání dokonalosti (-50%)
dostupné aj ako:
Personálny marketing a employer branding
Everybody Writes - Your New and Improved Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, 2nd Edition
Sell without Selling Out
Mezinárodní marketing, 5. vydanie
Fundamentals of Marketing
Voice Catchers: How Marketers Listen In to Exploit Your Feelings, Your Privacy, and Your Wallet
Forbidden
dostupné aj ako:
Forbidden
dostupné aj ako:
Why Does The Pedlar Sing
Az alkotás rutinja
dostupné aj ako:
No Filter
Uspejte v online
dostupné aj ako:
Marketingový výzkum
Branded Interactions
Zpravodajství v médiích (3.vydání)
Obsessed
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.