Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 13 z 33
Obsessed
Lacná kniha Tvorba úspešného zarábajúceho blogu (-70%)
dostupné aj ako:
What You Do Is Who You Are
The Ultimate Marketing & PR Book
The Ultimate Sales Book
The Big Zero
Marketing na Facebooku a Instagramu
Online Marketing Super Affiliate Academy - Tvorba zarábajúceho webu
Lacná kniha Sami v moři konkurence
dostupné aj ako:
Marketing stratégia
Zen a közösségi marketingben
This is Marketing
Eat Your Greens
Obsah, ktorý ľudia milujú
Mastering The Market Cycle
The Power and the Story
Breaking News
Reklama - 4. vydání
Breaking News
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.