Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 16 z 33
Vyvážený leadership
Lacná kniha Vyvážený leadership (-70%)
dostupné aj ako:
Praktický personální marketing.
Komunikace ve společnosti
Challenger Customer
Marketing Fashion
Advances in Tourism Destination Marketing Managing Networks
Bod zlomu
Lacná kniha Bod zlomu (-70%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Bod zlomu (-90%)
dostupné aj ako:
Public relations
Google - Így vezetünk mi
Representation of Natural Catastrophes in Newspaper Discourse
dostupné aj ako:
Simple Rules
Urban Destination Marketing in Contemporary Europe Uniting Theory and Practice
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu
Výzkum médií
Médiá & Právo
Lacná kniha Médiá & Právo (-90%)
dostupné aj ako:
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.