Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Najčastejšie otázky

 

Ako mám postupovať, keď chcem nájsť nejakú knižku?

Ak hľadáte konkrétnu knihu, zadajte jej názov alebo meno autora do vyhľadávača. Výsledok vyhľadávania uvidíte v listingu na stránke, kde si môžete knihu ihneď objednať.

 

Viete zohnať aj tituly, ktoré nemáte v ponuke na e-shope?

Ak máte záujem o knihu, ktorú ste nenašli v našej ponuke na e-shope, prosím, napíšte nám na [email protected] a my oslovíme našich dodávateľov. Vybavenie objednávok v takomto prípade závisí od dostupnosti kníh a často trvá dlhšie. Naši operátori Vás budú priebežne informovať.

 

Ako sa mám registrovať?

Registrovať sa môžete tu. Registráciu si môžete vytvoriť dvomi spôsobmi: pred vytvorením objednávky priamo na hlavnej stránke v pravom hornom rohu alebo pred dokončením svojej objednávky. Po zadaní informácií máte vytvorené konto. Vami objednávané knihy si nájdete v nákupnom košíku v pravom hornom rohu a môžete pokračovať vo svojej objednávke. Pri ďalšej návšteve v e-shope sa už stačí len prihlásiť a môžete nakupovať. Po registrácii si budete vedieť kedykoľvek pozrieť stav Vašich objednávok, všetky faktúry, sledovať svoj whishlist alebo upraviť svoj profil.

 

Zabudol som heslo. Kde ho nájdem?

Ak ste zabudli svoje heslo, obnoviť si ho môžete tu. Na Vami zadanú mailovú adresu príde odkaz a po jeho otvorení si môžete zadať nové heslo a úspešne sa prihlásiť. Pokiaľ sa Vám nepodarí prihlásiť ani teraz, kontaktujte nás na [email protected].      

 

Viem poslať knihu ako darček niekomu inému?

Áno, pri objednávaní zadajte do poznámky pre operátora e-shopu, že ide o darček. Ak máte záujem, do knižky napíšeme aj venovanie vo Vašom mene a darčekovo ju zabalíme. Všetko Vás poprosíme uviesť do poznámky v poslednom kroku objednávky. K takejto objednávke nebude priložený dodací doklad. Nezabudnite v kroku „Adresa doručenia“ uviesť správnu adresu, kam má byť darček doručený. Faktúru za objednávku si nájdete vo svojom profile.   

Môžem pridať alebo odobrať titul vo svojej objednávke, prípadne objednávku rozdeliť?

Ak ste na nejaký titul v objednávke zabudli, chcete ho vymeniť alebo naopak nejaký titul odobrať, stačí, ak nás budete kontaktovať na [email protected] a my vám objednávku upravíme. Ak si pôvodnú objednávku prajete rozdeliť, môže vám byť k novým objednávkam účtované poštovné, napriek tomu, že ste za celú pôvodnú objednávku poštovné hradiť nemali. Ak potrebujete poradiť, prosím, tiež kontaktujte našich operátorov. 

Môžem si na osobný odber objednať knihu, ktorú majú na predajni? Kedy si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Pre objednávky na osobný odber nevyužívame zásoby kníh z predajní. Všetky knihy posielame z e-shopu. Spracovanie vašej objednávky trvá jeden pracovný deň. Na druhý pracovný deň kuriér objednávku doručí na predajňu a vám príde mail, že si ju môžete vyzdvihnúť. Ak kniha nie je skladom, musíme ju pre vás objednať, čím sa predĺži jej dodanie.     

Doručujete do zahraničia?

V prípade, že máte záujem o zaslanie kníh z našej ponuky do zahraničia, prosím, kontaktujte nás na [email protected], kde Vám naši operátori poskytnú informáciu, či je možné dodanie aj do Vami požadovanej krajiny a za aké poštovné.

Ako funguje vernostný systém Panta Rhei Klubu?

Členom Panta Rhei Klubu sa môžete stať po uskutočnení prvého nákupu v akejkoľvek sume v sieti predajní Panta Rhei, Creative a kaviarní Café Dias. Riadne vyplnenú a podpísanú prihlášku odovzdáte na pokladni a obratom Vám bude vydaná karta. Klubová vernostná karta Panta Rhei je platná ihneď pri Vašom ďalšom nákupe. Na prvý nákup s klubovou registráciou zľava ešte neplatí. Viac informácií o klubovej karte nájdete tu

Okamžité zľavy pri nákupe:
● PANTA RHEI 1% zľava z nákupu neakciového tovaru
● CREATIVE      1% zľava z nákupu neakciového tovaru
● CAFÉ DIAS     5% zľava z nákupu neakciového tovaru

Zľavy sa nedajú uplatniť v e-shope Pantarhei.sk.

 

Aké zľavy môžem dostať na svoju ISIC, ITIC alebo EURO 26 kartu?

Pre držiteľov kariet ISIC, ITIC a EURO 26 poskytujeme v sieti kamenných predajní 10% zľavu na nákup knižných titulov a 5% zľavu na audio a video nosiče (na niektoré tituly a hudobné nosiče sa zľava nemusí vzťahovať). Zľavy sa nedajú uplatniť v e-shope Pantarhei.sk .

 

Ako a prečo sa prihlásiť na odber newslettra?

Ak chcete dostávať od nás najnovšie informácie o dianí na knižnom trhu a novinkách a akciách na našom e-shope, môžete v procese registrácie potvrdiť svoj záujem o newsletter pod zadaním mailovej adresy.  V prípade, že Vás budú naše informačné e-maily obťažovať, môžete sa z newslettera kedykoľvek odhlásiť v časti Profil po prihlásení na našej stránke alebo v pätičke v samotnom newslettri.

 

Čo je wishlist?

Wishlist, alebo zoznam prianí je služba, ktorá Vám umožňuje uložiť vybrané tituly do tohto zoznamu. Využijete ho v prípade, že vás zaujímajú niektoré tituly, ale momentálne si ich nechcete objednať, alebo ich chcete objednať neskôr a darovať napríklad na Vianoce blízkym osobám. Knihy môžete pridávať a odoberať z wishlistu podľa prianí, podobne je možné pridávať knihy z wishlistu do nákupného košíka. 

V prípade akýkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na e-maile [email protected] alebo na telefónnom čísle 0800 333 000.