! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 121
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788085544527
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-85544-52-7
O B S A H

Úvod.................................................................................................. 5

Magdalena Piscová: Ženy a rod vo vede (a vzdelávaní)...................... 7
Veda ako mužská dominancia? .............................................................. 7
Veda o rode a rod vo vede .................................................................... 8
Rod a rodová rovnosť vo vede ako politická agenda................................ 12
Ženy a vzdelanie alebo rodová štruktúra vo vysokoškolskom vzdelávaní.. 15
Veda a výskum a ženy vo výskume....................................................... 25
Rodový mzdový rozdiel: je to aj problém vedy?...................................... 28
Veda a fenomén prestíže a dôvery......................................................... 32
Inovačné prostredie, inovačný potenciál a strategické politiky................... 34
Veda a imidž vedca v očiach mladých ľudí............................................... 35
Miesto záveru: kde sa nachádzame a kam smerujeme? ........................... 38

Miloslav Bahna: Ženy ako migrantky v cudzích domácnostiach............ 43
Fenomén au pair a možnosti jeho skúmania............................................. 44
Tradícia au pair pobytov......................................................................... 44
Legislatívne vymedzenie au pair ............................................................. 45
Realizované výskumy au pair a dostupné kvantitatívne dáta...................... 47
Internetové databázy au pair uchádzačov................................................ 48
Systémové predpoklady zamestnávania au pair....................................... 50
Dopyt po lacnej starostlivosti o dieťa....................................................... 50
Východná Európa – nový zdroj au pair.................................................... 53
Destinácie slovenských au pair .............................................................. 54
Profil au pair podľa krajiny pôvodu.......................................................... 61
Typológia au pair ................................................................................. 69
Typy au pair stratégií............................................................................ 69
Au pair ako zážitok (Typ 1 – au pair zo západu)...................................... 71
Au pair ako útek (Typ 2 – au pair z východu).......................................... 71
Prázdninová au pair stratégia (Typ 3)..................................................... 73
Záver: Latentná a manifestná funkcia au pair.......................................... 74

Milan Zeman: Ženy ako užívateľky informačných a komunikačných technológií .......... 78
Digitálne rozdelenie (Digital Divide.......................................................... 78
Používanie osobných počítačov a internetu na Slovensku v rokoch 1997 – 2007................ 79
Prístup na internet v domácnostiach ....................................................... 83
Ženy ako používateľky osobných počítačov a internetu ............................ 85
Používanie osobných počítačov .............................................................. 85
Používanie osobných počítačov podľa typu zamestnania ........................... 89
Používanie internetu ............................................................................. 92
Miesto / priestor využívania PC a internetu.............................................. 93
Vybrané aktivity na internete za posledné 3 mesiace ............................... 95
Internetový obchod .............................................................................. 98
Druhy tovarov a služieb pre osobnú potrebu objednané cez internet.......... 99
Motivácia a bariéry využívania internetu ............................................... 101
Výskyt vírusov a bezpečnostné opatrenia ............................................. 103
Úroveň počítačovej gramotnosti žien a mužov ....................................... 105
Vplyv socializácie na výber povolania ................................................... 108
Používanie internetu na Slovensku v medzinárodnom porovnaní.............. 110
Záver ................................................................................................ 120
Pridať do Zoznamu želaní
U dodávateľa

Posielame do 30 pracovných dní

5,00 €
4,75
  • Počet strán: 121
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788085544527
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-85544-52-7

O B S A H

Úvod.................................................................................................. 5

Magdalena Piscová: Ženy a rod vo vede (a vzdelávaní)...................... 7
Veda ako mužská dominancia? .............................................................. 7
Veda o rode a rod vo vede .................................................................... 8
Rod a rodová rovnosť vo vede ako politická agenda................................ 12
Ženy a vzdelanie alebo rodová štruktúra vo vysokoškolskom vzdelávaní.. 15
Veda a výskum a ženy vo výskume....................................................... 25
Rodový mzdový rozdiel: je to aj problém vedy?...................................... 28
Veda a fenomén prestíže a dôvery......................................................... 32
Inovačné prostredie, inovačný potenciál a strategické politiky................... 34
Veda a imidž vedca v očiach mladých ľudí............................................... 35
Miesto záveru: kde sa nachádzame a kam smerujeme? ........................... 38

Miloslav Bahna: Ženy ako migrantky v cudzích domácnostiach............ 43
Fenomén au pair a možnosti jeho skúmania............................................. 44
Tradícia au pair pobytov......................................................................... 44
Legislatívne vymedzenie au pair ............................................................. 45
Realizované výskumy au pair a dostupné kvantitatívne dáta...................... 47
Internetové databázy au pair uchádzačov................................................ 48
Systémové predpoklady zamestnávania au pair....................................... 50
Dopyt po lacnej starostlivosti o dieťa....................................................... 50
Východná Európa – nový zdroj au pair.................................................... 53
Destinácie slovenských au pair .............................................................. 54
Profil au pair podľa krajiny pôvodu.......................................................... 61
Typológia au pair ................................................................................. 69
Typy au pair stratégií............................................................................ 69
Au pair ako zážitok (Typ 1 – au pair zo západu)...................................... 71
Au pair ako útek (Typ 2 – au pair z východu).......................................... 71
Prázdninová au pair stratégia (Typ 3)..................................................... 73
Záver: Latentná a manifestná funkcia au pair.......................................... 74

Milan Zeman: Ženy ako užívateľky informačných a komunikačných technológií .......... 78
Digitálne rozdelenie (Digital Divide.......................................................... 78
Používanie osobných počítačov a internetu na Slovensku v rokoch 1997 – 2007................ 79
Prístup na internet v domácnostiach ....................................................... 83
Ženy ako používateľky osobných počítačov a internetu ............................ 85
Používanie osobných počítačov .............................................................. 85
Používanie osobných počítačov podľa typu zamestnania ........................... 89
Používanie internetu ............................................................................. 92
Miesto / priestor využívania PC a internetu.............................................. 93
Vybrané aktivity na internete za posledné 3 mesiace ............................... 95
Internetový obchod .............................................................................. 98
Druhy tovarov a služieb pre osobnú potrebu objednané cez internet.......... 99
Motivácia a bariéry využívania internetu ............................................... 101
Výskyt vírusov a bezpečnostné opatrenia ............................................. 103
Úroveň počítačovej gramotnosti žien a mužov ....................................... 105
Vplyv socializácie na výber povolania ................................................... 108
Používanie internetu na Slovensku v medzinárodnom porovnaní.............. 110
Záver ................................................................................................ 120
menej

book

206 206 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0
Pridať do Zoznamu želaní
Sledovať produkt
U dodávateľa

Posielame do 30 pracovných dní

5,00 €
4,75

Odporúčania