- Počet strán: 120
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788088870951
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-88870-95-1
- Dátum vydania: 1. januára 2011
- Vydavateľstvo : KartPrint
Podnikanie v malých a stredných podnikoch
Elena Šúbertová
Kolektív autorov sa skladá z pedagógov, ktorí pôsobia v predmete Podnikanie v malých a stredných podnikoch na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Publikácia uvádza najnovšie informácie a ich praktickú aplikáciu z oblasti malého a stredného podnikania v Slovenskej republike k 31.12.2010. Súčasne sú uvedené aj ďalšie poznatky z oblasti riešenia teoretických a praktických problémov pri podnikaní. Podľa posledných štatistických údajov majú malé a stredné podniky 72 % podiel na zamestnanosti, 42 % podiel na hrubom domácom produkte a 18 % podiel na slovenskom exporte. Knižná publikácia postupuje systémom od stručného výkladu základných kategórií k ich uplatneniu praxi. V jednotlivých kapitolách sú vysvetlené hlavné problémy, ktoré musia súčasní i budúci podnikatelia a manažéri zvládnuť z ekonomického hľadiska tak, aby obstáli v konkurencii na trhu v náročných ekonomických podmienkach. V knihe sú uvedené viaceré riešené modelové príklady a prípadové štúdie.
- Počet strán: 120
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788088870951
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-88870-95-1
- Dátum vydania: 1. januára 2011
- Vydavateľstvo : KartPrint
Kolektív autorov sa skladá z pedagógov, ktorí pôsobia v predmete Podnikanie v malých a stredných podnikoch na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Publikácia uvádza najnovšie informácie a ich praktickú aplikáciu z oblasti malého a stredného podnikania v Slovenskej republike k 31.12.2010. Súčasne sú uvedené aj ďalšie poznatky z oblasti riešenia teoretických a praktických problémov pri podnikaní. Podľa posledných štatistických údajov majú malé a stredné podniky 72 % podiel na zamestnanosti, 42 % podiel na hrubom domácom produkte a 18 % podiel na slovenskom exporte. Knižná publikácia postupuje systémom od stručného výkladu základných kategórií k ich uplatneniu praxi. V jednotlivých kapitolách sú vysvetlené hlavné problémy, ktoré musia súčasní i budúci podnikatelia a manažéri zvládnuť z ekonomického hľadiska tak, aby obstáli v konkurencii na trhu v náročných ekonomických podmienkach. V knihe sú uvedené viaceré riešené modelové príklady a prípadové štúdie.
202 857 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách