Managing and Marketing Tourist Destinations Strategies to Gain a Competitive Edge
  • Počet strán: 262
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9780415811484
  • Jazyk: anglický
  • ISBN: 0415811481
Managing and Marketing Tourist Destinations Strategies to Gain a Competitive Edge

Managing and Marketing Tourist Destinations Strategies to Gain a Competitive Edge

Seyhmus Baloglu, Metin Kozak

Without adequate research & management, the potential impacts & benefits of tourism & travel services will not be maximised. This volume evaluates the theoretical approaches & applications to competitive advantage within tourist destinations & shows the ways to further develop the concept of destination competitiveness.
Without adequate research & management, the potential impacts & benefits of tourism & travel services will not be maximised. This volume evaluates the theoretical approaches & applications to competitive advantage within tourist destinations & shows the ways to further develop the concept of destination competitiveness.
Pridať do Zoznamu želaní
Vypredané
45,83 €
43,54

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

Rezervácia v kníhkupectve
  • Počet strán: 262
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9780415811484
  • Jazyk: anglický
  • ISBN: 0415811481

book

77 414 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 60 kníhkupectvách


Pridať do Zoznamu želaní
Vypredané
45,83 €
43,54

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

Rezervácia v kníhkupectve

Odporúčania