- Počet strán: 94
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097262709
- Jazyk: anglický
- ISBN: 978-80-972627-0-9
- Dátum vydania: 8. marca 2021
- Vydavateľstvo : Milk
Backstage Talks 2
Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu.
V tomto čísle zistíte, okrem iného, prečo Oliviero Toscani tvrdí, že reklama je mŕtva. Peter Biľak prezradí, prečo je pri predaji písma najdôležitejšia trpezlivosť. Illustrátorka Malika Favre hovorí, ako si strážiť svoj voľný čas, keď pracujete na voľnej nohe a dizajnaérka Astrid Stavro zas o tom, ako nás ekonomické krízy môžu prinútiť, aby sme sa stali kreatívnejšími a vynaliezavejšími, a Erik Kessels o úprimnosti, irónii a zámernej nedokonalosti.
V tomto čísle zistíte, okrem iného, prečo Oliviero Toscani tvrdí, že reklama je mŕtva. Peter Biľak prezradí, prečo je pri predaji písma najdôležitejšia trpezlivosť. Illustrátorka Malika Favre hovorí, ako si strážiť svoj voľný čas, keď pracujete na voľnej nohe a dizajnaérka Astrid Stavro zas o tom, ako nás ekonomické krízy môžu prinútiť, aby sme sa stali kreatívnejšími a vynaliezavejšími, a Erik Kessels o úprimnosti, irónii a zámernej nedokonalosti.
- Počet strán: 94
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097262709
- Jazyk: anglický
- ISBN: 978-80-972627-0-9
- Dátum vydania: 8. marca 2021
- Vydavateľstvo : Milk
Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu.
V tomto čísle zistíte, okrem iného, prečo Oliviero Toscani tvrdí, že reklama je mŕtva. Peter Biľak prezradí, prečo je pri predaji písma najdôležitejšia trpezlivosť. Illustrátorka Malika Favre hovorí, ako si strážiť svoj voľný čas, keď pracujete na voľnej nohe a dizajnaérka Astrid Stavro zas o tom, ako nás ekonomické krízy môžu prinútiť, aby sme sa stali kreatívnejšími a vynaliezavejšími, a Erik Kessels o úprimnosti, irónii a zámernej nedokonalosti.
206 265 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách