

- Počet strán: 161
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097262730
- Jazyk: anglický
- ISBN: 978-80-972627-3-0
- Dátum vydania: 8. marca 2021
- Vydavateľstvo : Milk

Backstage Talks 5
Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu.
V tomto čísle sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Môžete sa tešiť na 12 dlhých rozhovorov - ako napríklad s ilustrátorom Jeanom Jullienom o tom, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami, s Galil Bichler o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne, či s Rorym Sutherlandom z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy o tom, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne, a oveľa viac!
V tomto čísle sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Môžete sa tešiť na 12 dlhých rozhovorov - ako napríklad s ilustrátorom Jeanom Jullienom o tom, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami, s Galil Bichler o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne, či s Rorym Sutherlandom z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy o tom, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne, a oveľa viac!
Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu.
V tomto čísle sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Môžete sa tešiť na 12 dlhých rozhovorov - ako napríklad s ilustrátorom Jeanom Jullienom o tom, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami, s Galil Bichler o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne, či s Rorym Sutherlandom z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy o tom, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne, a oveľa viac!
V tomto čísle sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Môžete sa tešiť na 12 dlhých rozhovorov - ako napríklad s ilustrátorom Jeanom Jullienom o tom, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami, s Galil Bichler o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne, či s Rorym Sutherlandom z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy o tom, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne, a oveľa viac!
- Počet strán: 161
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097262730
- Jazyk: anglický
- ISBN: 978-80-972627-3-0
- Dátum vydania: 8. marca 2021
- Vydavateľstvo : Milk
217 180 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 15€
Rezervácie v 60 kníhkupectvách