! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 160
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788055181011
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-551-8101-1
  • Dátum vydania: 22. februára 2022
  • Vydavateľstvo : Ikar
  • Preklad: Mariana Hyžná

Gucci: Príbeh ikonickej módnej značky

Karen Homer

  • 5
Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Gucci

V roku 2021 uplynulo sto rokov, odkedy si Guccio Gucci splnil vytúžený sen a vo Florencii otvoril rovnomennú predajňu luxusných kožených výrobkov. V predchádzajúcom storočí spoločnosť prekonala mnohé výzvy. Dokázala sa však niekoľko ráz pretvoriť a nielen prežiť, ale dokonca aj prekvitať.

Pôvodným snom Guccia Gucciho bolo vyrábať kvalitné kožené cestovné tašky pre spoločenskú elitu. V súčasnosti nájdete charakteristickú potlač Gucci a logo s dvojitým G nielen na ľadvinke slávneho hiphopového speváka alebo na opasku modelky na prechádzke, ktorí predstavujú novú spoločenskú elitu, no aj na tradičných kabelkách členov európskych kráľovských rodín. Značka Gucci už nie je len pre aristokratov a karieristov, ale aj pre generáciu ľudí odchovaných na instagrame, o čom by sa Guccimu a jeho synom ani nesnívalo.

Kniha rozpráva príbeh značky od jej začiatkov ako výrobcu luxusných kabeliek a jazdeckých doplnkov cez nezhody a problémy počas vojnových rokov až po znovuzrodenie giganta haute couture v deväťdesiatych rokoch 20. storočia a zameranie na pouličnú módu a novú generáciu fanúšikov pod taktovkou Alessandra Micheleho. Vyše sto starostlivo vybraných fotografií dokumentuje provokatívne, ale zároveň príťažlivé návrhy, ktoré potvrdzujú pozíciu salóna Gucci ako najvplyvnejšej značky súčasnosti.
  • Počet strán: 160
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788055181011
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-551-8101-1
  • Dátum vydania: 22. februára 2022
  • Vydavateľstvo : Ikar
  • Preklad: Mariana Hyžná

Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Gucci

V roku 2021 uplynulo sto rokov, odkedy si Guccio Gucci splnil vytúžený sen a vo Florencii otvoril rovnomennú predajňu luxusných kožených výrobkov. V predchádzajúcom storočí spoločnosť prekonala mnohé výzvy. Dokázala sa však niekoľko ráz pretvoriť a nielen prežiť, ale dokonca aj prekvitať.

Pôvodným snom Guccia Gucciho bolo vyrábať kvalitné kožené cestovné tašky pre spoločenskú elitu. V súčasnosti nájdete charakteristickú potlač Gucci a logo s dvojitým G nielen na ľadvinke slávneho hiphopového speváka alebo na opasku modelky na prechádzke, ktorí predstavujú novú spoločenskú elitu, no aj na tradičných kabelkách členov európskych kráľovských rodín. Značka Gucci už nie je len pre aristokratov a karieristov, ale aj pre generáciu ľudí odchovaných na instagrame, o čom by sa Guccimu a jeho synom ani nesnívalo.

Kniha rozpráva príbeh značky od jej začiatkov ako výrobcu luxusných kabeliek a jazdeckých doplnkov cez nezhody a problémy počas vojnových rokov až po znovuzrodenie giganta haute couture v deväťdesiatych rokoch 20. storočia a zameranie na pouličnú módu a novú generáciu fanúšikov pod taktovkou Alessandra Micheleho. Vyše sto starostlivo vybraných fotografií dokumentuje provokatívne, ale zároveň príťažlivé návrhy, ktoré potvrdzujú pozíciu salóna Gucci ako najvplyvnejšej značky súčasnosti.
menej

book

202 470 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (1)

5
Viera Kolesárová

Recenzia

  • 5 /5
  • Viera Kolesárová

Super

Odporúčania