- Počet strán: 164
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 8888000001808
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-972820-0-4
- Dátum vydania: 1. decembra 2017
- Vydavateľstvo : Brand Institute
- II. Šanca: Viac informácii TU
Lacná kniha Brand destinácie (-90%)
Andrej Kóňa
Tento produkt dostal druhú šancu. Viac informácií o produktoch druhej akosti nájdete TU
Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Odborná aj laická diskusia na tému značky Slovensko osciluje od úvah o grafickej identite až po náročné vnímanie medzinárodnej reputácie Slovenskej Republiky v medzinárodnom priestore. Brand destinácie je prvým knižným projektom na Slovensku, ktorý detailne mapuje problematiku strategického riadenia reputácie destinácií, pracuje s teoretickými východiskami a prináša aj cenné prípadové štúdie z viacerých krajín sveta.
- Počet strán: 164
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 8888000001808
- Jazyk: Slovak
- ISBN: 978-80-972820-0-4
- Dátum vydania: 1. decembra 2017
- Vydavateľstvo : Brand Institute
- II. Šanca: Viac informácii TU
Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Odborná aj laická diskusia na tému značky Slovensko osciluje od úvah o grafickej identite až po náročné vnímanie medzinárodnej reputácie Slovenskej Republiky v medzinárodnom priestore. Brand destinácie je prvým knižným projektom na Slovensku, ktorý detailne mapuje problematiku strategického riadenia reputácie destinácií, pracuje s teoretickými východiskami a prináša aj cenné prípadové štúdie z viacerých krajín sveta.
200 078 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách