- Počet strán: 224
- Väzba: iná / ostatná
- EAN: 9788055656434
- Jazyk: slovenský
- Pôvodný názov: Computer Coding for Kids
- ISBN: 978-80-556-5643-4
- Dátum vydania: 9. septembra 2022
- Vydavateľstvo : Slovart
- Preklad: Monika Žišková
Programovanie pre deti
Carol Vorderman
Kniha Programovanie pre deti je určená všetkým mladým záujemcom, ktorí chcú hlbšie preniknúť do sveta počítačových programov, hier a aplikácií. Pomocou prehľadných postupov a grafických návodov uvedených v tejto knihe aj úplní začiatočníci zvládnu základy programovania v jazykoch ScratchTM 3.0 či PythonTM a budú v nich schopní vytvárať jednoduché hry a zábavné animácie. Okrem toho sa naučia, čo sa nachádza vnútri počítača, ako funguje internet, nájdu tam informácie o ďalších programovacích jazykoch či užitočných programoch a tiež sa dozvedia, ako vznikajú aplikácie a počítačové hry.
- Počet strán: 224
- Väzba: iná / ostatná
- EAN: 9788055656434
- Jazyk: slovenský
- Pôvodný názov: Computer Coding for Kids
- ISBN: 978-80-556-5643-4
- Dátum vydania: 9. septembra 2022
- Vydavateľstvo : Slovart
- Preklad: Monika Žišková
Kniha Programovanie pre deti je určená všetkým mladým záujemcom, ktorí chcú hlbšie preniknúť do sveta počítačových programov, hier a aplikácií. Pomocou prehľadných postupov a grafických návodov uvedených v tejto knihe aj úplní začiatočníci zvládnu základy programovania v jazykoch ScratchTM 3.0 či PythonTM a budú v nich schopní vytvárať jednoduché hry a zábavné animácie. Okrem toho sa naučia, čo sa nachádza vnútri počítača, ako funguje internet, nájdu tam informácie o ďalších programovacích jazykoch či užitočných programoch a tiež sa dozvedia, ako vznikajú aplikácie a počítačové hry.
215 813 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€
Rezervácie v 60 kníhkupectvách
Hodnotenia (1)
3
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account
Recenzia
Kvalitu knihy znižuje jeho nepresný slovenský preklad. Aby sme sa dostali k výsledku projektu v jednej z kapitol, bolo potrebné vyhľadať anglický originál kde sme zistili, že príkazy boli chybne preložené a preto program (hra) nefungoval tak, ako to bolo opísané.