! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 224
  • Väzba: iná / ostatná
  • EAN: 9788055656434
  • Jazyk: slovenský
  • Pôvodný názov: Computer Coding for Kids
  • ISBN: 978-80-556-5643-4
  • Dátum vydania: 9. septembra 2022
  • Vydavateľstvo : Slovart
  • Preklad: Monika Žišková

Programovanie pre deti

Carol Vorderman

  • 3
Kniha Programovanie pre deti je určená všetkým mladým záujemcom, ktorí chcú hlbšie preniknúť do sveta počítačových programov, hier a aplikácií. Pomocou prehľadných postupov a grafických návodov uvedených v tejto knihe aj úplní začiatočníci zvládnu základy programovania v jazykoch ScratchTM 3.0 či PythonTM a budú v nich schopní vytvárať jednoduché hry a zábavné animácie. Okrem toho sa naučia, čo sa nachádza vnútri počítača, ako funguje internet, nájdu tam informácie o ďalších programovacích jazykoch či užitočných programoch a tiež sa dozvedia, ako vznikajú aplikácie a počítačové hry.
  • Počet strán: 224
  • Väzba: iná / ostatná
  • EAN: 9788055656434
  • Jazyk: slovenský
  • Pôvodný názov: Computer Coding for Kids
  • ISBN: 978-80-556-5643-4
  • Dátum vydania: 9. septembra 2022
  • Vydavateľstvo : Slovart
  • Preklad: Monika Žišková

Kniha Programovanie pre deti je určená všetkým mladým záujemcom, ktorí chcú hlbšie preniknúť do sveta počítačových programov, hier a aplikácií. Pomocou prehľadných postupov a grafických návodov uvedených v tejto knihe aj úplní začiatočníci zvládnu základy programovania v jazykoch ScratchTM 3.0 či PythonTM a budú v nich schopní vytvárať jednoduché hry a zábavné animácie. Okrem toho sa naučia, čo sa nachádza vnútri počítača, ako funguje internet, nájdu tam informácie o ďalších programovacích jazykoch či užitočných programoch a tiež sa dozvedia, ako vznikajú aplikácie a počítačové hry.
menej

book

206 206 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (1)

3
Andrej Vavro

Recenzia

  • 3 /5
  • Andrej Vavro

Kvalitu knihy znižuje jeho nepresný slovenský preklad. Aby sme sa dostali k výsledku projektu v jednej z kapitol, bolo potrebné vyhľadať anglický originál kde sme zistili, že príkazy boli chybne preložené a preto program (hra) nefungoval tak, ako to bolo opísané.

Odporúčania