! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Formát e-knihy: PDF
  • Počet strán: 164
  • EAN: 9999000062394
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978E80E89865E02E4

Umelá inteligencia, skriptá I E-kniha

Michal Gregor, Marián Hruboš, Dušan Němec

Skriptá na vybrané cvičenia z predmetov Umelá inteligencia 1 a Umelá inteligencia 2. Hoci sú skriptá koncipované ako návody ku cvičeniam z konkrétnych predmetov, diskutované informácie môžu byť užitočné aj pre iných čitateľov, ktorí sa zaujímajú o metódy umelej inteligencie a strojového učenia. Každá kapitola poskytuje praktické cvičenie ku nejakej konkrétnej téme. Každé cvičenie sa po zodpovedajúcej príprave dá realizovať za menej ako dve hodiny. Prvá kapitola skrípt poskytuje stručný úvod do jazyka Python, ktorý v oblasti strojového učenia v súčasnosti bezpochyby patrí medzi najpoužívanejšie programovacie jazyky. Ďalšie kapitoly sa venujú aplikácii fuzzy regulátorov pri riadení virtuálneho autíčka v 2D počítačovej hre; aplikácii umelých neurónových sietí na klasifikáciu (dátová množina IRIS) a regresiu (sieť sa učí napodobňovať, ako virtuálne autíčko riadi človek); ďalej analýze dát pomocou nástroja RapidMiner; riešeniu hry Sudoku pomocou programovania ohraničení a nástroja MiniZinc; a automatickému hraniu hry piškvorky pomocou algoritmu minimax a alfa-beta prerezávania. Skriptá obsahujú všetky zdrojové kódy a ďalšie materiály potrebné na realizáciu cvičení.
  • Formát e-knihy: PDF
  • Počet strán: 164
  • EAN: 9999000062394
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978E80E89865E02E4

Skriptá na vybrané cvičenia z predmetov Umelá inteligencia 1 a Umelá inteligencia 2. Hoci sú skriptá koncipované ako návody ku cvičeniam z konkrétnych predmetov, diskutované informácie môžu byť užitočné aj pre iných čitateľov, ktorí sa zaujímajú o metódy umelej inteligencie a strojového učenia. Každá kapitola poskytuje praktické cvičenie ku nejakej konkrétnej téme. Každé cvičenie sa po zodpovedajúcej príprave dá realizovať za menej ako dve hodiny. Prvá kapitola skrípt poskytuje stručný úvod do jazyka Python, ktorý v oblasti strojového učenia v súčasnosti bezpochyby patrí medzi najpoužívanejšie programovacie jazyky. Ďalšie kapitoly sa venujú aplikácii fuzzy regulátorov pri riadení virtuálneho autíčka v 2D počítačovej hre; aplikácii umelých neurónových sietí na klasifikáciu (dátová množina IRIS) a regresiu (sieť sa učí napodobňovať, ako virtuálne autíčko riadi človek); ďalej analýze dát pomocou nástroja RapidMiner; riešeniu hry Sudoku pomocou programovania ohraničení a nástroja MiniZinc; a automatickému hraniu hry piškvorky pomocou algoritmu minimax a alfa-beta prerezávania. Skriptá obsahujú všetky zdrojové kódy a ďalšie materiály potrebné na realizáciu cvičení.
menej

book

205 812 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania