• Počet strán: 146
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788097056414
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970564-1-4
  • Dátum vydania: 1. januára 2010
  • Vydavateľstvo : Ezo.sk

Marketingový odbytový kanál

Peter Dorčák

Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
menej
  • Počet strán: 146
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788097056414
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970564-1-4
  • Dátum vydania: 1. januára 2010
  • Vydavateľstvo : Ezo.sk

book

84 520 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 60 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania