
Eleonora Fendeková
List.php:/getLoadedProductCollection 5
List.php:/getLoadedProductCollection 5
-
Bežná cena: 13,80 €Vaša cena: 13,11 €Monografia poskytuje relatívne komplexný pohľad na problematiku mikroekonomickej analýzy trhov nedokonalej konkurencie ako nástroja na analytické skúmanie a riadenie hospodárskych procesov na mikroekonomickej a odvetvovej úrovni. Hlavným cieľom monografie je sprístupniť v kompaktnej podobe základné poznatky o produkčnej a nákladovej Zobraziť viac info ►
-
Bežná cena: 15,80 €Vaša cena: 15,33 €Učebnica prináša aktuálny pohľad na problematiku cien, procesov rozhodovania o cenách a otázky cenotvorby v rôznych oblastiach podnikateľskej činnosti. V publikácii je objasnená základná terminológia z problematiky cien z rôznych hľadísk a štruktúr. Súčasťou je interpretácia ceny z hľadiska trhu Zobraziť viac info ►
-
Bežná cena: 12,50 €Vaša cena: 11,88 €Predložená publikácia si kladie za cieľ sprístupniť študentom v relatívne kompaktnej a tematicky štruktúrovanej forme príklady a cvičenia, ktoré vhodným spôsobom dopĺňajú prednášky z mikroekonómie. Okrem riešených príkladov na rôznej úrovni zložitosti sú v zbierke uvedené aj nevyriešené zadania príkladov, Zobraziť viac info ►
-
Autor: Eleonora Fendeková
Mikroekonómia Zbierka príkladov
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
Dátum vydania: 15. februára 2019
Jazyk: slovenskýDostupnosť: Vypredané v e-shopeBežná cena: 13,60 €Vaša cena: 12,92 €Praktikum si kladie za cieľ sprístupniť študentom v relatívne kompaktnej a tematickyštruktúrovanej forme príklady a cvičenia, ktoré vhodným spôsobom dopĺňajú prednáškyz mikroekonómie. Okrem riešených príkladov na rôznej úrovni zložitosti sú v zbierkeuvedené aj nevyriešené zadania príkladov, ako aj kontrolné otázky Zobraziť viac info ► -
Autor: Eleonora Fendeková
Mikroekonomická analýza
Vydavateľstvo: Iura Edition
Dátum vydania: 1. januára 2008
Jazyk: slovenskýDostupnosť: Vypredané v e-shopeBežná cena: 10,45 €Vaša cena: 9,93 €Cieľom vysokoškolskej učebnice je sprostredkovať kvantitatívny pohľad na štúdium mikroekonómie. Autor prezentuje najskôr teoretickú koncepciu mikroekonomického modelu trhovej rovnováhy medzi subjektom dopytu – spotrebiteľom a subjektom ponuky – firmou. Potom upriamuje pozornosť na modelovanie správania spotrebiteľa a princíp Zobraziť viac info ►