! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Mária Ganajová

autor

Chémia pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom 2. vydanie


Okrem učiva sú v učebnici popísané základné laboratórne techniky, návody na pozorovania vlastností látok z bežného života a skúmania chemických dejov doplnené o fotografie ich priebehu. Učebnica vysvetľuje skúmané vlastnosti a javy, čím prispieva k rozvoju logického myslenia. Základné učivo dopĺňajú rozširujúce informácie a námety na získavanie nových informácií a hľadanie súvislostí, ktoré možno využiť pri tvorbe žiackych projektov. Každá kapitola tiež obsahuje komplexný systém otázok a úloh rôznych kognitívnych úrovní a návodov na žiacke pozorovania a skúmania. Súčasťou príloh učebnice je vecný register a ilustrácie laboratórnych pomôcok.
Na sklade 1Ks
13,30 € 14,00 €

Metodická príručka k učebnici chémie pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom


Koncepcia metodickej príručky vychádza zo všeobecne platného poznatku psychológie učenia, že žiak sa lepšie učí, ak je pri učení aktívny.
Na sklade 3Ks
21,85 € 23,00 €

Formatívne hodnotenie


Publikácia sprístupuje teoretické poznatky o formatívnom hodnotení, jeho stratégiách, nástrojoch a možnostiach jeho implementácie do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky. Ide o kvalitatívne hodnotenie, ktoré sa chápe ako proces používaný učiteľmi a žiakmi počas výučby zameraný na poskytovanie spätnej väzby a následné prispôsobenie výučby s cieľom zlepšiť dosahovanie stanovených výsledkov. Prostredníctvom formatívneho hodnotenia sa žiaci naučia hodnotiť sami seba, svojich spolužiakov i skutočnosti okolo seba. To sa ukazuje ako jedna z dôležitých úloh súčasnej i budúcej školy. Dôvodom vzniku publikácie je aj opakovaná požiadavka analytikov OECD pre oblasť vzdelávania, aby sa do slovenského vzdelávacieho systému zaviedli „prvky formatívneho hodnotenia“, ktoré dokážu zachytiť nielen to, „čo“ a „s akým“ výsledkom sa žiaci učia, ale aj „ako“ sa učia. Teória je doplnená ukážkami, konkrétnymi nástrojmi a technikami formatívneho hodnotenia a príkladmi z výučby. Obsahom druhej predmetovej časti publikácie sú praktické ukážky stratégií a nástrojov formatívneho hodnotenia na vybrané témy prírodovedných predmetov (biológia, fyzika, chémia), matematiky a informatiky so zreteľom na zdôraznenie ich didaktickej účinnosti. Publikáciu adresujeme pedagogickej a odbornej verejnosti, učiteľom, budúcim učiteľom, študentom, ale aj rodičom žiakov. Veríme, že bude podnetom pre učiteľov implementovať formatívne hodnotenie do výučby na všetkých stupoch škôl nielen v prírodovedných, ale aj v spoločenskovedných predmetoch.
Na sklade 2Ks
17,67 € 18,60 €