Denisa Kováčová
autor
English stories - anglická čítanka pre 3. ročník
Zážitkové čítanie a hravé učenie angličtiny pre malých školákov!
Čítanka English stories vznikla z potreby priniesť deťom zaujímavé a veku primerané texty v cudzom jazyku, ktoré budú schopné samé si prečítať a pochopiť ich. Súčasťou textov sú aj audionahrávky. Napomáhajú pri správnej výslovnosti a predchádzajú zafixovaniu nesprávnych návykov, ktoré sú častým javom pri osvojovaní si cudzieho jazyka. Audionahrávky si žiak vďaka prístupným QR kódom môže vypočuť doma, v škole či na výlete.
Malí školáci zaiste ocenia krátke a jednoduché príbehy o hračkách, kamarátoch, zvieratkách, škole, novom telefóne, obliekaní, ročných obdobiach, narodeninovej oslave, rôznych sviatkoch alebo o živote v meste. Ku každému príbehu je pripravená zaujímavá strana plná doplňovačiek, krížoviek, maľovaniek a iných rozmanitých úloh, pri ktorých sa žiaci zabavia a zároveň sa nenúteným spôsobom učia angličtinu. Pri každom texte sú uvedené nové slovíčka a výrazy. Otázky a úlohy preverujú mieru porozumenia prečítaného textu a zároveň poskytujú deťom ideálny priestor na rozprávanie a samostatné vyjadrovanie sa. Čítanka je vhodná ako doplnkový didaktický materiál na hodinách angličtiny, v jazykových krúžkoch, pri doučovaní jazyka, ale aj doma v rámci samostatnej výučby.
English stories - anglická čítanka pre 4. ročník
Zážitkové čítanie a hravé učenie angličtiny je na dosah!
Malí školáci ocenia krátke a jednoduché príbehy o ZOO, Halloweene, Slovensku či robotovi. Spoznajú povolania, naučia sa pripraviť ovocný šalát i prestrieť stôl, vyberú sa do lesa, na farmu, pláž aj stanicu. Prečítajú si pohľadnicu z Londýna a email od kamaráta a navštívia lekára aj mestský park. Ku každému príbehu je pripravená zaujímavá strana plná doplňovačiek, tajničiek, spájacích cvičení, maľovaniek a iných rozmanitých úloh, pri ktorých sa žiaci zabavia a zároveň sa prirodzeným spôsobom učia angličtinu.
Súčasťou textov sú aj audionahrávky vo forme QR kódov. Napomáhajú pri správnej výslovnosti a predchádzajú zafixovaniu nesprávnych návykov, ktoré sú častým javom pri osvojovaní si cudzieho jazyka.
Pri každom texte sú uvedené nové slovíčka a výrazy. Otázky a úlohy preverujú mieru porozumenia prečítaného textu a zároveň poskytujú deťom ideálny priestor na rozprávanie a samostatné vyjadrovanie sa.