Michal Pastier
autor
Žltý zápisník budovania značky Michala Pastiera
Tento zápisník jednoducho musel vzniknúť. Michal Pastier napísal brutálnu 600-stranovú knihu, ktorá sa stala žltou bibliou (nielen) slovenských podnikateľov a marketérov. Toľko nadupaného know-how pokope aj nás zasýtilo na týždeň čítania. Ale na našom Žurnáli bolo treba toho napraviť toľko, že sme nestíhali jej tempo. A na výpisky nestačilo miesto. Preto sme pre teba pripravili overeného sprievodcu knihou. Ten obsahuje všetky dôležité cvičenie, ale dáva ti čas a priestor sa nad nimi nanovo zamyslieť. Na stranách, ktoré ti budú vďaka knihe povedomé. A predsa len budú prispôsobené nerušenému žurnálovaniu.
70+ strán worksheetov, 50+ strán na poznámky
Sprievodca žltou knihou, ktorý obsahuje všetky dôležité cvičenia
Zrkadlo, Facka, Ulica, Kmeň, Skratka, OSŤ, Meno, Maják, 4 kolesá, Katapult, Reflektor, Vzducholoď.
12 princípov budovania značky je v knihe rozdelených do 3 fáz. V zápisníku sme ich nefázovali pre nerušený zážitok z písania a keďže na teóriu máš knihu, všetko miesto sme zaplnili tými najpraktickejšími pracovnými listami. Navyše sme pridali až 50 bodkovaných strán na voľné zapisovanie myšlienok a nápadov.
dostupné aj ako:
Žltá kniha budovania značky
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.
Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
dostupné aj ako: