! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Alojz Ritomský

autor

Metodológia projektovania psychologického výskumu


Publikácia odpovedá na kľúčovú otázku: „Ako projektovať psychologický výskum?“. Táto otázka produkuje v konkrétnom psychologickom výskume cestu poznania, lemovanú množstvom otázok: Aký máme výskumný problém? Aká je oblasť, v ktorej sa problém nachádza? Ako závažný je problém? Aké sú naše výskumné ciele? Čo relevantné o problémovej oblasti a probléme je známe? Aké sú širšie (aj filozofické) kontexty psychologického poznania? Ktoré a aké teoretické pojmy a ich vzťahy tvoria náš teoretický obraz problému a problémovej oblasti? Aké sú naše výskumné otázky/hypotézy? Aký je empirický obsah teoretických pojmov? Ako sú formulované výskumné otázky/hypotézy empirickými pojmami? Aké dáta a ako ich budeme zhromažďovať? Aké metódy, postupy uplatníme v analýze získaných dát? Aký je časový, finančný, personálny plán realizácie výskumu? V knihe čitateľ nájde odpovede na tieto otázky.
Vypredané
9,82 € 10,34 €