! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Kamila Štefeková strana 2 z 5

autor

Šlabikár - 1. časť + kartónová príloha


Obľúbený šlabikár autorského kolektívu Kamila Štefeková, Romana Culková a Zuzana Takáčová sme prispôsobili potrebám žiakov, preto sa vám predstavuje v pozmenenej vizuálnej podobe. Hoci ilustrácie sa líšia iba v maličkostiach, výraznejšia zmena nastala v grafike. Tá je jemne farebná a je primeranejšia deťom v tejto vekovej kategórii. Obsahovo a metodicky sa šlabikár nezmenil. Charakteristika šlabikára v bodoch 1. Tento šlabikár je prvou učebnicou, ktorú môžeme označiť prívlastkom pracovná učebnica. 2. V celom šlabikári je permanentne prítomný pomocný aparát v podobe súboru nápovedných obrázkov umiestených po obvode všetkých strán. Systematická cielená práca s týmto pomocným aparátom zabezpečuje bezproblémové osvojenie si písmen a výrazným spôsobom odstraňuje stres detí z prípadného zabudnutia. 3. Po prvý krát sa v šlabikári využívajú možnosti farebnej grafiky – najskôr pri všetkých slovách, potom iba pri náročnejších. 4. Súčasťou šlabikára sa po prvý krát stali aktivity, ktoré charakterizujeme ako cielené didaktické hry. Tie sa stali pre deti nielen atraktívnym prostriedkom na zvládnutie čítania, ale slúžia aj ako zdroj humoru. Sú to práve didaktické hry, kde si dieťa po prvý krát uvedomuje význam slova alebo vety. Sú prvým podnetom a prostriedkom pre čítanie s porozumením v čase, keď im to ešte prvé často nič nehovoriace šlabikárové texty neumožňujú. 5. Časť šlabikára, ktorú sme si zvykli označovať ako prípravné obdobie v plnej miere rešpektuje vedomosti, s ktorými prichádza dieťa do školy, ale svojim obsahom myslí aj na deti, ktoré potrebujú individuálny prístup. 6. V prípravnom pracujú deti iba s veľkými tlačenými písmenami, čo je pre pochopenie princípu čítania postačujúce. S malými tlačenými písmenami sa postupne zoznámia v šlabikárovej časti. /O problematike elementárneho čítania sa dozviete viac v príručke Metodický sprievodca k šlabikáru, ktorý je voľne prístupný na stránke vydavateľstva. / V ďalšej časti šlabikára sa pracuje už so všetkými písmenami, či už v súvislých textoch alebo v rôznych didaktických aktivitách a hrách, ktoré sú súčasťou celého šlabikára, teda aj jeho druhej časti, ktorá je koncepčne totožná s prvou časťou. Okolo každej dvojstrany sa nachádza súbor nápovedných obrázkov, ktorý už od začiatku umožňuje deťom jednoduchšie osvojovanie si písmen a poskytuje možnosť stretávať sa ihneď so všetkými písmenami. Deti poznávajú písmená prostredníctvom sluchového rozlišovania hlások na začiatku slova. Šlabikár obsahuje zmysluplné a vekuprimerané texty a príbehy. V celom šlabikári sú zaradené cielené, často zábavné didaktické hry, ktoré podporujú čítanie s porozumením. Na vyhradených stranách s písanými textami má žiak možnosť systematicky pracovať s písaným písmom. V spodnej časti každej strany prípravného obdobia je krátka metodická informácia určená učiteľovi. Šlabikár Štefeková 1.časť bol v spolupráci s ŠPÚ experimentálne overený na celoslovenskej vzorke žiakov. K šlabikáru patrí interaktívne CD s úlohami a didaktickými hrami zahŕňajúcimi aj činnosti, ktoré sa nedajú priamo realizovať v šlabikári, ale pritom výrazne pomáhajú deťom pochopiť princíp čítania. Šlabikár je spracovaný podľa ŠVP a príloh ISCED 1. Šlabikár je schválený Ministerstvom školstva SR.
Na sklade 3Ks
8,82 € 9,28 €

Šlabikár - 2. časť (Štefeková)


Druhá časť šlabikára je prirodzeným pokračovaním prvej časti. Okrem úloh, ktoré deti riešia priamo v učebnici, poskytuje aj táto časť mnohé ďalšie didaktické aktivity a didaktické hry, ktoré sa naďalej výrazným spôsobom podieľajú na procese osvojovania si čítania. Rozširovaním súboru písmen sa výrazne mení aj charakter textov. Texty sú zostavované tak, aby sa tematicky viazali na prostredie, ktoré je deťom blízke a známe. Boli zostavované tak, aby zároveň vzbudzovali prirodzenú zvedavosť detí, aby si prostredníctvom nich vytvorili k čítaniu pozitívny vzťah. Šlabikár K. Štefekovej 2. časť pokrýva prácu v šlabikárovom období. Okolo každej dvojstrany sa nachádza súbor nápovedných obrázkov, ktorý umožňuje žiakom jednoduchšie osvojovanie si písmen a ich priebežné opakovanie. Je dôležitou pomôckou pri poznávaní písmen prostredníctvom sluchového rozlišovania hlások na začiatku slova. Šlabikár obsahuje zmysluplné a veku primerané texty a príbehy, ktoré vzbudzujú zvedavosť žiaka a nútia ho prečítať ich a dozvedieť sa koniec. Priebežne sú v celom šlabikári zaradené cielené didaktické hry, často zábavné, ktoré podporujú čítanie s porozumením. V šlabikári sa priebežne nachádzajú strany s písanými textami, kde má žiak možnosť systematicky pracovať s písaným textom. V spodnej časti niektorých strán je krátka metodická informácia určená učiteľovi, alebo odkaz na vysvetlenie postupu práce v metodickej príručke. Šlabikár bol experimentálne overený. K šlabikáru patrí interaktívne CD s úlohami a didaktickými hrami zahŕňajúcimi aj činnosti, ktoré sa nedajú priamo realizovať v šlabikári, ale pritom výrazne pomáhajú deťom pochopiť princíp čítania. Šlabikár je spracovaný podľa požiadaviek ŠVP a príloh ISCED 1. Šlabikár je schválený Ministerstvom školstva SR.
Na sklade 3Ks
8,82 € 9,28 €

Písanka pre 1. ročník – samostatná cvičná písanka


Celoročná písanka na precvičovanie písania v prvom ročníku podľa výberu učiteľa. Zošit je rozdelený na dve časti – na precvičovanie písaného a tlačeného písma. Riadky na nácvik písaného písma majú pridanú pomocnú čiaru vo výške malých písmen. V časti určenej na precvičenie písania tlačeného písma sa na prvých stranách nachádzajú vzory možností nácviku ich písania. Všetky strany obsahujú na okraji galériu nápovedných obrázkov. Titul je odporúčaný MŠVVaŠ SR.
Na sklade 3Ks
3,12 € 3,28 €

Písanie v 1. ročníku (5 písaniek s predtlačou)


Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárového a aj čítankového obdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka. 1. zošit V úvode je séria strán určená na prácu v prípravnom období. Žiaci prácou v zošite rozcvičujú jemnú motoriku svojich rúk a pripravujú sa na efektívne zvládnutie písania. Obkresľovaním tvarov a obrázkov postupne nacvičujú písanie základných „kameňov“ všetkých písmen: ľavého oblúka, sklonovej čiary, pravého oblúka a oválu. V hrových úlohách žiaci získavajú prvé písacie zručnosti a učia sa viesť písací pohyb. Úvod každej strany tvorí obrázok, ktorého obkresľovaním rozvíjame jemnú motoriku. Významnou časťou strán v prípravnom období sú úlohy „Hra na písanie“. Žiaci si písaním do obrázkov dotvárajú jednotlivé ilustrácie a zároveň nacvičujú písanie. Celé prípravné obdobie je plné hier, podobne ako celá práca s písankami, a prináša radosť z prvého písania. Aj v zošitoch je po okrajoch strán séria nápovedných obrázkov a písmen, ktoré majú žiakovi pomôcť pri osvojovaní jednotlivých písmen, neskôr sa nápovedné obrázky zmenia na dvojice tlačených a písaných tvarov každého písmena. Ďalšiu časť prvého zošita tvoria prvé písmená a nácvik prvých spojov písmen. Žiaci najprv každý tvar pozorujú, uvedomujú si súvislosť s nápovedným obrázkom a potom nacvičujú jednotlivé tvary a spoje s inými písmenami. Posledná strana zošita tvorí rezervu pre učiteľa, kde môže so žiakom horšie zvládnuté tvary precvičiť, resp. priestor na rozširujúce úlohy pre žiakov, ktorí už dobre zvládli písmená. 2., 3. a 4. zošit V nácviku ďalších písmen, slabík a v písaní slov a viet pokračujeme v 2. až 4. zošite. Stála štruktúra a pozícia jednotlivých prvkov vytvára systém, na ktorý si žiaci veľmi rýchlo zvyknú a práca s niektorými typmi úloh sa začne výrazne automatizovať. Výhodou však je, že charakter úloh nemení prácu na stereotyp. Žiaci sa priebežne vracajú k osvojeným typom úloh a objavujú nové úlohy a nové možnosti využitia písania. Záver každého zošita tvorí strana na docvičenie, resp. rozširujúce úlohy. 5. zošit V tomto zošite žiaci nacvičujú posledné písmená, najfrekventovanejšie a najproblémovejšie spoje písmen. Prvá časť je určená na prácu v šlabikárovom období, druhá časť je určená, a to je novinkou, na prácu v čítankovom období. Záver zošita je vyhradený na voľné písanie a úlohy na docvičovanie. Práca s písankami pokrýva obsahovo učiva 1. ročníka a učí žiaka vnímať písanie ako prostriedok na vyjadrenie vlastných myšlienok, nie ako cieľ svojho snaženia. Schválilo Ministerstvo školstva SR.
Na sklade 3Ks
8,11 € 8,54 €

Písanka pre 2. ročník ZŠ


Univerzálna celoročná písanka K. Štefekovej a Z. Takáčovej s pomocnou liniatúrou pre 2. ročník ZŠ ponúka široké využitie pri všetkých písomných aktivitách. Primárne ju možno využiť najmä na hodinách slovenského jazyka a hodinách čítania, napríklad na tvorivé písanie. Písanka maximálne reaguje na potreby žiakov 2. ročníka, preto je súčasťou každej strany písanky aj galéria nápovedných obrázkov s písmenami, súbor náročnejších spojov písmen či vhodná šírka riadkov v liniatúre. Na trhu je tak ďalší titul skúsenej pedagogičky a autorky K. Štefekovej, známej predovšetkým vďaka inovatívnej a osvedčenej koncepcii prednostne založenej na procese syntézy. Keďže jej charakteristickým znakom je oddelenie procesov čítania a písania, umožňuje diferencovaný prístup k žiakom podľa ich individuálnych schopností. Písanka pre 2. ročník ZŠ môže byť tiež vhodnou pomôckou pre žiakov so špeciálnymi výchovno – vzdelávacími potrebami.
Na sklade 2Ks
3,12 € 3,28 €

Písanie v 1. ročníku (5 písaniek s predtlačou)


V matematike je mimoriadne dôležité prepočítať množstvo príkladov. Je to súčasť učenia. Z tejto myšlienky pramení koncepcia dvoch zošitov Pomocníka, ktoré sú univerzálnou pomôckou (nezávisle od používanej učebnice). Zaručuje to nadväznosť na témy (najmä na základné učivo) učebných osnov aj postupne rastúca náročnosť príkladov orientovaných predovšetkým na priemernú žiacku populáciu. Autori - Mgr. Zuzana Berová a doc. RNDr. Peter Bero, PhD. - sú skúsení učitelia, ktorí svoje pedagogické skúsenosti a zručnosti naplno využili pri výbere a rozvrhnutí úloh. Ilustrácie a grafika výborne podporili matematický obsah.Výhody Pomocníka: – Inovovaný pracovný zošit je prepracovaný podľa aktuálneho ŠVP, je ho možné používať paralelne s platnou učebnicou. – Pestrá škála úloh z aritmetiky a geometrie, ktoré uľahčia učiteľovu prípravu a čiastočne nahradia zbierku úloh a cvičení.– Citlivo sa postupuje od jednoduchších príkladov k tým náročnejším; pri príkladoch je dostatok miesta na riešenie (aj keď sa žiak pomýli). – Učiteľ môže individuálnym tempom pracovať s každým žiakom (v škole aj v rámci domácej prípravy).
Vypredané
8,11 € 8,54 €

Učíme sa čítať - pracovný zošit k elementárnemu čítaniu


Učíme sa čítať je nový typ pracovného zošita pre nácvik elementárneho čítania v 1. ročníku ZŠ. Člení sa na 5 častí podľa stúpajúcej náročnosti. V prípravnom období sa venuje pozornosť cvičeniu sluchového rozlišovania hlások, vyvodzovaniu hlások pomocou nápovedných obrázkov a rečovo-sluchovej syntéze hlások. Toto obdobie získalo v pracovnom zošite Učíme sa čítať plnohodnotný obsah, ktorý je nevyhnutný pre ďalší postup v nácviku čítania.Po prípravnom období nasledujú hravé činnosti zamerané na prácu s jednotlivými typmi slabík (otvorená, zatvorená slabika a spoluhláskové skupiny). Takýto postup, overený dlhoročnou praxou autorky, prispel k doplneniu analyticko-syntetickej metódy, z ktorej vychádzajú súčasné šlabikáre. Pracovný zošit však nenahrádza šlabikár, jeho úlohou je reagovať na záujmy dnešných detí, ktoré potrebujú cielenú didaktickú hru ako prostriedok na získanie nových poznatkov a skúseností.Pracovný zošit Učíme sa čítať je koncipovaný na dvojstrany. Na okrajoch strán sú nápovedné obrázky s písmenami, ktoré plnia nezastupiteľnú úlohu pri utvrdzovaní písmen a zároveň znižujú stres detí, ak zabudnú niektoré písmeno. Jednotlivé úlohy sú pútavou, didaktickou hrou, ktorá cielene využíva medzipredmetové vzťahy a poskytuje podnety pre vlastnú tvorivú činnosť učiteľa.Učíme sa čítať je plnofarebný, s ilustráciami od skúsenej detskej ilustrátorky A. Wagnerovej. Grafické spracovanie pracovného zošita kombinuje didaktickú účelnosť s prehľadnosťou. Pre plnohodnotné využitie pracovného zošita je vhodné používať aj Metodické poznámky k elementárnemu čítaniu.
Vypredané
8,28 € 8,72 €

Šlabikár - 1. časť + abeceda Štefeková


Šlabikár a čítanka sú víťazom konkurzu Ministerstva školstva SR v roku 2006. Šlabikár, ktorý pozostáva z dvoch častí, pokrýva prácu v prípravnom a šlabikárovom období. Jeho úlohou je naučiť dieťa rozlišovať písmená a sprostredkovať základy gramotnosti.Okolo každej dvojstrany sa nachádza súbor nápovedných obrázkov. Od začiatku umožňuje deťom jednoduchšie osvojovanie písmen a poskytuje možnosť stretávať sa od začiatku so všetkými písmenami. Deti poznávajú písmená, prostredníctvom sluchového rozlišovania hlások na začiatku slova. Šlabikár obsahuje zmysluplné a vekuprimerané texty a príbehy. V celom šlabikári sú zaradené cielené, často zábavné didaktické hry, ktoré podporujú čítanie s porozumením.Na vyhradených stranách s písanými textami má žiak možnosť systematicky pracovať s písaným písmom. V spodnej časti každej strany prípravného obdobia je krátka metodická informácia určená učiteľovi. Šlabikár bol v spolupráci s ŠPÚ experimentálne overený na celoslovenskej vzorke žiakov.
Vypredané
8,82 € 9,28 €

Čítanka pre 1. ročník + Abeceda


Čítanka nadväzuje na prácu s novým šlabikárom a prináša okrem textov aj zaujímavé úlohy, ktoré svojim charakterom nadväzujú na úlohy v šlabikári. Texty vekuprimerane a didakticky vhodne podporujú čítanie s porozumením, pričom svojim obsahom sledujú i citové a výchovné pôsobenie na dieťa. Zostavenie textov a sprievodných úloh podporuje čítanie s porozumením a dáva učiteľovi materiál na zmysluplné využitie čítankového obdobia. Čítanka je spracovaná podľa požiadaviek ŠVP a príloh ISCED 1. Čítanka je schválená Ministerstvom školstva SR.
Vypredané
8,99 € 9,46 €

Nápovedné obrázky k šlabikáru (karty na nástenku)


Sada Nápovedné obrázky k šlabikáru (karty na nástenku) od autorky Kamily Štefekovej obsahuje 32 kariet z pevného kartónového papiera vo formáte A3. Na každej karte je veľké a malé tlačené aj písané písmeno abecedy s pomocným nápovedným obrázkom, ktorý vystihuje dané písmenko. Karty sú veľmi praktické, možno ich pripnúť na magnetickú tabuľu v triede, zarámovať a zavesiť na stenu alebo inak názorne použiť pri vyučovaní. Je to výborná pomôcka, hlavne pre žiačikov, ktorí ešte zabúdajú písmená.
Vypredané
20,90 € 22,00 €

Šlabikár - 2. časť (Štefeková)


Nový šlabikár a čítanka je víťazom konkurzu Ministerstva školstva SR. Druhá časť pokrýva prácu v šlabikárovom období. Okolo každej dvojstrany sa nachádza súbor nápovedných obrázkov. Umožňuje žiakom jednoduchšie osvojovanie si písmen a ich priebežné opakovanie. Je dôležitou pomôckou pri poznávaní písmen prostredníctvom sluchového rozlišovania hlások na začiatku slova. Šlabikár obsahuje zmysluplné a vekuprimerane texty a príbehy, ktoré vzbudzujú zvedavosť žiaka a nútia ho prečítať ich a dozvedieť sa koniec. Priebežne sú v celom šlabikári zaradené cielené didaktické hry, často zábavné, ktoré podporujú čítanie s porozumením. V šlabikári sa priebežne nachádzajú vyhradené strany s písanými textami, kde má žiak možnosť systematicky pracovať s písaným textom. V spodnej časti každej strany prípravného obdobia je krátka metodická informácia určená učiteľovi. Šlabikár bol experimentálne overený. Šlabikár je spracovaný podľa požiadaviek ŠVP a príloh ISCED 1. Šlabikár je schválený Ministerstvom školstva SR.
Vypredané
8,82 € 9,28 €

Písanie v 1. ročníku (5 písaniek s predtlačou)


Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárového a aj čítankového obdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka. 1. zošit V úvode je séria strán určená na prácu v prípravnom období. Žiaci prácou v zošite rozcvičujú jemnú motoriku svojich rúk a pripravujú sa na efektívne zvládnutie písania. Obkresľovaním tvarov a obrázkov postupne nacvičujú písanie základných „kameňov“ všetkých písmen: ľavého oblúka, sklonovej čiary, pravého oblúka a oválu. V hrových úlohách žiaci získavajú prvé písacie zručnosti a učia sa viesť písací pohyb. Úvod každej strany tvorí obrázok, ktorého obkresľovaním rozvíjame jemnú motoriku. Významnou časťou strán v prípravnom období sú úlohy „Hra na písanie“. Žiaci si písaním do obrázkov dotvárajú jednotlivé ilustrácie a zároveň nacvičujú písanie.Celé prípravné obdobie je plné hier, podobne ako celá práca s písankami, a prináša radosť z prvého písania. Aj v zošitoch je po okrajoch strán séria nápovedných obrázkov a písmen, ktoré majú žiakovi pomôcť pri osvojovaní jednotlivých písmen, neskôr sa nápovedné obrázky zmenia na dvojice tlačených a písaných tvarov každého písmena.Ďalšiu časť prvého zošita tvoria prvé písmená a nácvik prvých spojov písmen. Žiaci najprv každý tvar pozorujú, uvedomujú si súvislosť s nápovedným obrázkom a potom nacvičujú jednotlivé tvary a spoje s inými písmenami. Posledná strana zošita tvorí rezervu pre učiteľa, kde môže so žiakom horšie zvládnuté tvary precvičiť, resp. priestor na rozširujúce úlohy pre žiakov, ktorí už dobre zvládli písmená. 2., 3. a 4. zošit V nácviku ďalších písmen, slabík a v písaní slov a viet pokračujeme v 2. až 4. zošite. Stála štruktúra a pozícia jednotlivých prvkov vytvára systém, na ktorý si žiaci veľmi rýchlo zvyknú a práca s niektorými typmi úloh sa začne výrazne automatizovať. Výhodou však je, že charakter úloh nemení prácu na stereotyp. Žiaci sa priebežne vracajú k osvojeným typom úloh a objavujú nové úlohy a nové možnosti využitia písania. Záver každého zošita tvorí strana na docvičenie, resp. rozširujúce úlohy. 5. zošit V tomto zošite žiaci nacvičujú posledné písmená, najfrekventovanejšie a najproblémovejšie spoje písmen. Prvá časť je určená na prácu v šlabikárovom období, druhá časť je určená, a to je novinkou, na prácu v čítankovom období. Záver zošita je vyhradený na voľné písanie a úlohy na docvičovanie. Práca s písankami pokrýva obsahovo učiva 1. ročníka a učí žiaka vnímať písanie ako prostriedok na vyjadrenie vlastných myšlienok, nie ako cieľ svojho snaženia.
Vypredané
8,11 € 8,54 €

Pracovný zošit k čítanke 2 pre ZŠ


Pracovný zošit korešponduje s platnou čítankou pre 2. ročník ZŠ od autorského kolektívu M. Nosáľová, E. Dienerová, A. Hirková prostredníctvom identicky pomenovaných kapitol, ktoré tvoria rámec jednotlivých skupín úloh. Pracovný zošit nekopíruje presne obsah jednotlivých textov v čítanke, ale im dáva nový praktický rozmer, ktorý voľne dopĺňa pohľad na danú problematiku. Využíva individuálny prístup pri výchove k čitateľskej gramotnosti. Úlohy rozvíjajú u žiakov čítanie s porozumením aj logické myslenie vekuprimeraným spôsobom, na niektorých miestach využívajú i medzipredmetové vzťahy s prírodovedou alebo matematikou, riešia aktuálne reálne situácie zo života. Pracovný zošit obsahuje aj úlohy, ktoré sú druhákmi preferované – napr. osemsmerovky, doplňovačky, kreslenie podľa návodu, hľadanie slov ukrytých v iných slovách a pod. Dielo je doplnené krásnymi, pre deti príťažlivými ilustráciami. Pracovný zošit je spracovaný podľa požiadaviek ŠVP a je odporúčaný Ministerstvom školstva SR.
Vypredané
4,48 € 4,72 €

Čítanka pre 1. ročník + Abeceda


Čítanka nadväzuje na prácu so šlabikárom od autoriek a prináša okrem textov aj zaujímavé úlohy, ktoré svojim charakterom nadväzujú na úlohy v šlabikári. Texty vekuprimerane a didakticky vhodne podporujú čítanie s porozumením, pričom svojim obsahom sledujú i citové a výchovné pôsobenie na dieťa. Zostavenie textov a sprievodných úloh podporuje čítanie s porozumením a dáva učiteľovi materiál na zmysluplné využitie čítankového obdobia.
Vypredané
8,99 € 9,46 €

Písanka pre 1. ročník - samostatná cvičná písanka


Písanka pre 1. ročník: Celoročná písanka na precvičovanie písania v prvom ročníku podľa výberu učiteľa. Zošit je rozdelený na dve časti – na precvičovanie písaného a tlačeného písma. Všetky strany obsahujú na okraji galériu nápovedných obrázkov.
Vypredané
3,12 € 3,28 €

Šlabikár – 1. časť + kartónová príloha


Šlabikár, ktorý pozostáva z dvoch častí, pokrýva prácu v prípravnom a šlabikárovom období. Jeho úlohou je naučiť dieťa rozlišovať písmená a sprostredkovať základy gramotnosti. Okolo každej dvojstrany sa nachádza súbor nápovedných obrázkov, ktorý už od začiatku umožňuje deťom jednoduchšie osvojovanie si písmen a poskytuje možnosť stretávať sa ihneď so všetkými písmenami. Deti poznávajú písmená prostredníctvom sluchového rozlišovania hlások na začiatku slova. Šlabikár obsahuje zmysluplné a vekuprimerané texty a príbehy. V celom šlabikári sú zaradené cielené, často zábavné didaktické hry, ktoré podporujú čítanie s porozumením. Na vyhradených stranách s písanými textami má žiak možnosť systematicky pracovať s písaným písmom. V spodnej časti každej strany prípravného obdobia je krátka metodická informácia určená učiteľovi. Šlabikár bol v spolupráci s ŠPÚ experimentálne overený na celoslovenskej vzorke žiakov. K šlabikáru patrí interaktívne CD s úlohami a didaktickými hrami zahŕňajúcimi aj činnosti, ktoré sa nedajú priamo realizovať v šlabikári, ale pritom výrazne pomáhajú deťom pochopiť princíp čítania. Šlabikár je spracovaný podľa ŠVP a príloh ISCED 1 a je schválený Ministerstvom školstva SR.
Vypredané
8,82 € 9,28 €