! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Miroslava Szarková

autor

Komunikácia v manažmente


Ako správne komunikovať a dosiahnuť vytúžené komunikačné efekty?Odpoveď aj na tieto otázky prináša publikácia „Komunikácia v manažmente“ od prof. PhDr. Miroslavy Szarkovej, CSc., renomovanej odborníčky na danú oblasť. Autorka čitateľovi postupne odhaluje zložitý proces efektívnej komunikácie, pričom neostáva len na povrchu teoretického vysvetľovania, ale podrobne načiera pod povrch problematiky a zameriava sa na manažérsku komunikáciu, podnikovú komunikáciu, komunikáciu v systéme riadenia podniku vrátane komunikačných nástrojov. Publikácia je určená predovšetkým pre manažérov a riadiacich pracovníkov, ktorí už dávno pochopili, že komunikácia nie je iba jednoduchá výmena informácií, ale základná profesijná zručnosť každého úspešného manažéra. Pozitívom je, že sa dá naučiť, k čomu je táto publikácia jednoznačne určená.
Na sklade 2Ks
15,96 € 16,80 €

Psychológia pre manažérov a podnikateľov


Publikácia obsahuje:Úvod do základov ekonomickej psychológie Predmet psychológieMetódy psychológie a ich použitie v ekonomickej praxiPsychológia osobnosti a osobnosť manažéraSociálna psychológia a jej význam pre podnikateľskú a podnikovú praxPsychológia prácePsychológia výkonu a výkonnostiMotivácia a teória motivácieNegatívne psychické javy v pracovnom procesePsychické poruchy v pracovnom procesePsychohygiena v pracovnom proceseA mnohé iné témy.
Vypredané
13,12 € 13,81 €

Psychológia pre manažérov


Cieľom monografie je predovšetkým sprístupniť vedecké poznatky a informácie z oblasti viacerých aplikovaných vedeckých disciplín psychologických vied, hlavne psychológie práce, psychológie osobnosti, sociálnej psychológie a psychohygieny, manažérom a podnikateľom v domácich a zahraničných podnikoch v SR a poukázať na ich využiteľnosť v praxi v rámci pracovného procesu, prípadne im ukázať cestu, ako aplikovať skúsenosti iných/úspešných podnikov/spoločností do praxe v ich vlastnom podniku. Súčasne je snahou autorky, aby manažéri, ako aj podnikatelia dokázali využiť získané poznatky aplikovaných psychologických disciplín na rozvoj svojej osobnosti, svojich zručností, kompetencií a skvalitnenie svojej práce, svojho manažérskeho pôsobenia v podniku. Monografia je okrem množstva teoretických informácií doplnená konkrétnymi príkladmi z psychologickej praxe, ktoré zvyšujú jej pridanú hodnotu. Je určená manažérom, podnikovým manažmentom a podnikateľom, ktorí hľadajú odpovede na otázky súvisiace s budovaním svojho podniku a jeho intelektuálneho kapitálu. Cieľom monografie je predovšetkým sprístupniť vedecké poznatky a informácie z oblasti viacerých aplikovaných vedeckých disciplín psychologických vied, hlavne psychológie práce, psychológie osobnosti, sociálnej psychológie a psychohygieny, manažérom a podnikateľom v domácich a zahraničných podnikoch v SR a poukázať na ich využiteľnosť v praxi v rámci pracovného procesu, prípadne im ukázať cestu, ako aplikovať skúsenosti iných/úspešných podnikov/spoločností do praxe v ich vlastnom podniku. Súčasne je snahou autorky, aby manažéri, ako aj podnikatelia dokázali využiť získané poznatky aplikovaných psychologických disciplín na rozvoj svojej osobnosti, svojich zručností, kompetencií a skvalitnenie svojej práce, svojho manažérskeho pôsobenia v podniku. Monografia je okrem množstva teoretických informácií doplnená konkrétnymi príkladmi z psychologickej praxe, ktoré zvyšujú jej pridanú hodnotu. Je určená manažérom, podnikovým manažmentom a podnikateľom, ktorí hľadajú odpovede na otázky súvisiace s budovaním svojho podniku a jeho intelektuálneho kapitálu.
Vypredané
15,68 € 16,50 €