! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Henrik Zsiga

autor

Balaton - Új utak, friss élmények

A szerző új útikönyvvel jelentkezett, mely hasonlóan szórakoztató, ismeret- és ötletanyaggal rakott, mint előző, Toszkána Utazik a család című slágerkötete. Helló Kedves Olvasó! Bebarangoltam a Balatont. Hol gyerekekkel, hol barátokkal. Betértünk patinás éttermekbe és időrágta büfékbe. Kóstoltunk sajtos lángost és harcsa mellett kacsamellet, kortyoltunk jóféle szörpöket és közeli dűlők borait. Feltérképeztük a régió erdeit, játszóterek ezreit, kalandpályákat, állatparkokat, múzeumokat számolatlanul. Napoztunk zsongó strandokon, barlangokba ereszkedtünk, és másztunk hegyre, dombra, lombra, tóra néző kilátóra. Utaztunk tavasszal, forró nyáron, derűs ősszel. Zötyögtünk kisvonattal, nagybusszal, kerékpárral, feltűrt szárral, kajakkal és csónakkal, máskor pedig kompon álltunk, rétek felett átrepültünk. Szabadkoztunk vízirendőröknek, hánykolódtunk az éjjeli tavon, elhagytuk a strandpapucsot, és kagyló állt a talpunkba. Nem hátráltunk a kalandok elől. Badacsonytól Szigligeten át Keneséig, Siófoktól Köveskálon át Fonyódig mindent felderítettünk. 53 település, 253 fotó, ötletek, átélt élmények és remek ajánlatok. Mindezeket itt találod. Vidd haza az útikönyvet, vidd haza a Balatont! Zsiga Henrik
Na sklade 2Ks
12,71 € 13,38 €

Balaton bringával

"25 túra a Balatonnál. Nem spóroltunk a kilométerekkel: körbebringáztuk a keszthelyi vidéket, a nem alacsony Badacsonyt, a Káli-medencét, s a felvidék megannyi kegyetlen hegyét. Körbetekertük a kelet tájait, és nyurga hurkokra fűztük Somogy falvait. Kerekeztünk autóúton, mezőn, völgyön, levélágyon: bükkön, tölgyön. Került a könyvbe túra elég: pihentető s büntető, némelyik könnyed, másutt majd pereg a könnyed. De nem csak az utakat róttuk! Települések jöttek elénk, szédítettek tornyaikkal, barlangokkal, kishidakkal, nagypiaccal. Teszteltünk temérdek szállodát és éttermet, s szőlőfürtöt, mi itt termett. Jól megnéztünk minden sarkot, múzeumot, állatparkot. Jegyzeteltünk, fotóztunk, eltévedtünk, bolyongtunk. Távokat mértünk, hegynek föl irgalmat kértünk. Aztán hazaértünk. Ha nem csak körbetekerni akarod a tavat, van pár ötletünk. Vidd haza a könyvet, és elő a bringákkal! Irány a Balaton!" (a Szerző)
Na sklade 1Ks
10,11 € 10,64 €

Balaton 100

"Ha a minőséget keresed, a Balaton e könyve jó útitársad lesz! Bemutatunk számos csodás természeti látnivalót, tántoríthatatlanul kedves vendéglősöket, kallódásra ítélt házak, hagyományok megmentőit, romantikus fogadókat, szőlődombok pöpec pincéit, vidám víziparkokat... Hosszú a sor. Ami közös bennük: valamennyi mosolyt csal az arcodra - mert e helyeken jól érzed magad, az ár-érték arányt helyénvalónak találod, és mielőbb vissza akarsz majd térni. Listánkban egyaránt találsz nagyot és kicsit, régit és újat, profi módon építkezőt és megérzésből dolgozót. Nem vittünk magunkkal sem pipettát, sem szögmérőt - kevés objektivitással, inkább érzelmeinktől vezérelve ajánljuk e száz helyet. Ide nekem a Balatont! Ide nekem a minőséget!" (a Kiadó)
Na sklade 1Ks
11,81 € 12,43 €

ABC-ben (CD melléklettel)

Ez a könyv játékosan segíti a gyerekeket a betűk tanulásában, játékos, vidám ritmusos; a betűkhöz kapcsolódó verset a gyerekek könnyen megjegyzik, könnyedén visszamondják, s mindeközben megtanulják az abct-t.
9,12 € 9,60 €

Igaz mesék a magyar történelemből

A könyvben szereplő mesék a magyar történelem megtörtént, ám kevésbé ismert, izgalmas eseményeit dolgozzák fel - cselekményükben, stílusukban, szóhasználatukban visszanyúlnak a népmesékhez. Anya és Apa sem marad ismeret nélkül: minden mesét az egykori történelmi esemény rövid összefoglalója követ. Gévai Csilla művészi rajzai tovább színesítik a gyerekek számára lebilincselő történeteket. (3-14 éves korig) A könyvben szereplő mesék: - A Jégkirálynő átka - Tündérlátta kenyér - A pillangó szárnya - Parázs anyó gyermekei  - Titkok szigete - A csámpás malac - Az igazmondó búzavirág
Na stiahnutie
3,89 €

Balaton

Na stiahnutie
4,73 €

Toszkána

A könyv gerincét a feltérképezett 60 toszkán település könnyed, olvasmányos, családi hangvitelű, ám lexikális ismeretekben gazdag leírása adja. Végigbarangolhatod velünk mind a városokat: Firenze, Lucca, Pisa, Carrara, San Gumignano, Arezzo, Cortona, Vinci… Magadhoz veheted a történelmi, földrajzi, gasztronómiai, kulturális tudnivalókat, és átélheted családunk kismillió kalandját, humoros történetét, váratlan bonyodalmaink sorát. Fotókkal sem spóroltam. Nagyszerű útikalauz, ha Toszkánába készülsz. Remek olvasmány, ha gyönyörű tájak iránt érdeklődsz. Letehetetlen mű, ha szórakoztató könyvre vágysz. Lapozz bele, vidd haza, és gyere velünk a csodás Toszkánába! (a Szerző)
10,89 € 11,46 €

Igaz mesék a magyar történelemből

Hét szép mese, melyek a magyar történelem megtörtént, ám kevésbé ismert, izgalmas eseményeit dolgozzák fel. A cselekmény, a stílus, a nyelvezet visszanyúlik kedvelt népmeséinkhez. Anya és Apa sem marad ismeret nélkül: minden mesét az egykori történelmi esemény rövid összefoglalója követ. Gévai Csilla művészi rajzai tovább színesítik a gyerekek számára lebilincselő történeteket. A könyvben szereplő mesék: - A Jégkirálynő átka - Tündérlátta kenyér - A pillangó szárnya - Parázs anyó gyermekei - Titkok szigete - A csámpás malac - Az igazmondó búzavirág A(z) Igaz mesék a magyar történelemből (Könyv) szerzője Zsiga Henrik.
2,85 € 3,00 €

Végül magad maradsz

Ősi üzenbet bukkan fel Peru mélyén, Machu Picchu falai közt. A kőbe vésett jelek eredete ismeretlen, tartalma megfejtetlen. A kutatásba a Pannonhalmi Apátság is bekapcsolódik, és Alexet, a magyar történészt kérik fel a rejtély tanulmányozására. A főszereplő Peruba utazik, és döbbenten fedezi fel, hogy a különös, az idők távolából küldött üzenet újabb állomásra vezeti őt: Kambodzsába, Angkorvat misztikus világába. És innentől nincs megállás, Alex követni kezdi a jeleket, ám a kutatói munka hamarosan nagyot változik, és a történész immáron az életéért kénytelen küzdeni - sejtelmes alakok, titokzatos eltűnések, veszélyek és cselszövések szegélyezik menekülését. A hajsza átível Mexikón, Jordánián, Franciaországon és számos további gyönyörű történelmi helyszínen. Noha Alex ismeretei szaporodnak, a rejtély egyre csak duzzad, míg végül egyetlen mindannyiunkat érintő, sorsdöntő kérdéssé formálódik. Semmi sem az, aminek látszik, ám a kaland ekkor már nem érhet véget. A történészre súlyos feladat vár: az emberiség legnagyobb döntését kell meghoznia. Nincs segítsége, nincs kiút. Megérti a latin mondást: solus eris - végül magad maradsz. A regény nem spórol az izgalmakkal, fordulatokkal, ugyanakkor választékosan, irodalmi igényességgel mesél. Az olvasó elé sereglenek az ókori és középkori világtörténelem eseményei, földrajzi, építészeti és művészettörténeti leírások és számos mesés helyszín, köztük a Machu Picchu, Angkor Vat, Petra - hogy a múltat új, meglepő köntösben láthassuk. A szerző új kötete megismertet, elgondolkodtat, magával ragad.
12,71 € 13,38 €

Toszkána

A könyv gerincét a feltérképezett 60 toszkán település könnyed, olvasmányos, családi hangvitelű, ám lexikális ismeretekben gazdag leírása adja. Végigbarangolhatod velünk mind a városokat: Firenze, Lucca, Pisa, Carrara, San Gumignano, Arezzo, Cortona, Vinci? Magadhoz veheted a történelmi, földrajzi, gasztronómiai, kulturális tudnivalókat, és átélheted családunk kismillió kalandját, humoros történetét, váratlan bonyodalmaink sorát. Fotókkal sem spóroltam. Nagyszerű útikalauz, ha Toszkánába készülsz. Remek olvasmány, ha gyönyörű tájak iránt érdeklődsz. Letehetetlen mű, ha szórakoztató könyvre vágysz. Lapozz bele, vidd haza, és gyere velünk a csodás Toszkánába! (a Szerző)