E-knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 4 z 4
Stovky e-kníh v slovenčine a cudzích jazykoch vo formátoch EPUB, MOBI a PDF.
Ako robiť marketing
De hová tűnt Emese?
dostupné aj ako:
Bulvár kicsit másképp
Žurnalistické žánre
Etika - praktická filozofia masmediálnej komunikácie
Apple-élmény
Az eladás pszichológiája
Antal Imre
Knézy
Show
dostupné aj ako:
Steve Jobs
dostupné aj ako:
Média és demokrácia Magyarországon
Tuti dilik
Titkos hadműveletek pénztárcánk ellen
Toto je marketing
Sestavte dobrý marketingový plán
dostupné aj ako:
Smrť generála Lučanského
E-book HolkyzMarketingu
Marketingová komunikace a public relations
dostupné aj ako:
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.