Chlapec na oslíkovi vás povedie až k zmyslu existencie

Zaujímavý, pokojne plynúci, inšpiratívny a dojemný príbeh o hľadaní seba samého. Kniha Chlapec na oslíkovi je o hľadaní zmyslu života. O hľadaní cesty k našim snom. O tom, ako sa na ceste za svojím snom občas stratíme, občas zlyháme, občas sa necháme pomýliť a vydávame sa na cestu niekoho iného.

Autor Nestor T. Kolee napísal túto knihu po tom, ako prežil nezabudnuteľný mystický zážitok na pobreží rybárskej dedinky v Južnej Afrike. Táto skúsenosť ho silno zasiahla a rozhodol sa s nami podeliť o svoje zistenie. To najdôležitejšie je, že život nie je len bláznivá bezstarostná jazda alebo výlet. Čítanie je veľmi príjemné, pokojné, mystické až snové.

Veľakrát som sa zastavila a zamýšľala sa nad myšlienkami, ktoré nám autor vyjavil. Nad tým, koľkokrát som sa hnala za svojím snom, mysliac si, že idem správne a nakoniec som zistila, že som na zlej ceste. A to je v poriadku, učíme sa predsa na svojich chybách. Tomov život sa zrazu úplne zmení, keď mu náhle a nečakane zomrie otec. Zanecháva za sebou svoj starý život a vydáva sa do Andalúzie na cestu hľadania seba samého. Nikde nenachádza pokoj, všade ho prenasleduje trápenie, starosti a otázky. Zrazu sa počas cesty ocitne na mystickom a bezstarostnom mieste Nepanthé. Tam sa mu začnú v noci snívať sny, ktoré mu pomáha objasniť vykladač snov. Tom sa učí tešiť sa z prítomnosti, objaví dávno zabudnuté detské sny a lásky. Odkúpi starú usadlosť a začne sa venovať manuálnej práci - oprave domu, traktora, čo ho napĺňa radosťou.

To však nie je koniec, Toma čaká ešte dlhá cesta, aby zistil, kým v skutočnosti je. Tak ako je to aj v živote, aj Toma stretnú nepríjemnosti, pády, zažije omyly, sklamania, lásku aj smrť. Týmto všetkým si prejde, až dôjde na koniec svojej cesty. Nádherný dojemný ale aj silný príbeh, ktorý nám pomôže pochopiť odveké otázky o zmysle našej existencie.

Prispieť na humanitárnu pomoc Ukrajine môžete spolu s nami

Ako si vytvoriť strážneho anjela