Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Na sklade máme až 50 000 kníh.
Tituly skladom doručíme do Vianoc.
Mario Pricken: Creative Strategies
Počet strán: 312
Väzba: tvrdá
EAN: 9780500515402
Jazyk: anglický
ISBN: 0-5005-1540-9
Dátum vydania: 1. januára 2010
Vydavateľstvo:  Thames & Hudson
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 3,3 cm x 23,3 cm x 26,7 cm

Creative Strategies

Autor: Mario Pricken

Dostupnosť:
Vypredané
Nedoručíme do Vianoc
Naša cena: 45,55 
Bežná cena: 47,95 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: An invaluable sourcebook for all designers and advertising creatives, this book showcases 230 amazing ad campaigns from all over the world. Mario Pricken identifies the keys to their success and demonstrates how brilliant ideas can be used to forge more fruitful relationships between creatives and clients. He also asks provocative questions, challenges stale routines, and suggests exercises that will stimulate discussion and kick-start the imagination. From client briefs to office spaces, this book explores the strategies that can turn an agency into a creative powerhouse.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie