Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

-10% na nákupy od 25€ s kupónom ABCDEF len do 30.9.
Mario Pricken: Creative Strategies

Počet strán: 312

Väzba: tvrdá

EAN: 9780500515402

Jazyk: anglický

ISBN: 0-5005-1540-9

Dátum vydania: 1. januára 2010

Vydavateľstvo:  Thames & Hudson

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 3,3 cm x 23,3 cm x 26,7 cm

Creative Strategies

Autor: Mario Pricken

-10% na nákupy od 25€ s kupónom ABCDEF len do 30.9.
Dostupnosť:
Vypredané v e-shope
Nedostupné
Cena v e-shope: 45,55 
Bežná cena: 47,95 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: An invaluable sourcebook for all designers and advertising creatives, this book showcases 230 amazing ad campaigns from all over the world. Mario Pricken identifies the keys to their success and demonstrates how brilliant ideas can be used to forge more fruitful relationships between creatives and clients. He also asks provocative questions, challenges stale routines, and suggests exercises that will stimulate discussion and kick-start the imagination. From client briefs to office spaces, this book explores the strategies that can turn an agency into a creative powerhouse.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie