Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Mario Pricken: Creative Strategies
Počet strán: 312
Väzba: tvrdá
EAN: 9780500515402
Jazyk: anglický
ISBN: 0-5005-1540-9
Dátum vydania: 1. januára 2010
Vydavateľstvo:  Thames & Hudson
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 3,3 cm x 23,3 cm x 26,7 cm

Creative Strategies

Autor: Mario Pricken

Dostupnosť:
Na otázku
Naša cena: 45,07 
Bežná cena: 47,95 €
Zľava 6%

Titul momentálne nemáme na sklade. Informáciu o dostupnosti dostanete na [email protected] alebo na tel. linke 0800 333 000, v pracovné dni od 8.00 - 16.00 hod.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: An invaluable sourcebook for all designers and advertising creatives, this book showcases 230 amazing ad campaigns from all over the world. Mario Pricken identifies the keys to their success and demonstrates how brilliant ideas can be used to forge more fruitful relationships between creatives and clients. He also asks provocative questions, challenges stale routines, and suggests exercises that will stimulate discussion and kick-start the imagination. From client briefs to office spaces, this book explores the strategies that can turn an agency into a creative powerhouse.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie