Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Mario Pricken: Creative Strategies

Počet strán: 312

Väzba: tvrdá

EAN: 9780500515402

Jazyk: anglický

ISBN: 0-5005-1540-9

Dátum vydania: 1. januára 2010

Vydavateľstvo:  Thames & Hudson

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 3,3 cm x 23,3 cm x 26,7 cm

Creative Strategies



Dostupnosť:
Vypredané
Cena v e-shope: 45,55 
Bežná cena: 47,95 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade a je vypredaný aj u vydavateľa. Pozrite si, či nám zostali posledné kusy v zozname kamenných predajní nižšie.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

An invaluable sourcebook for all designers and advertising creatives, this book showcases 230 amazing ad campaigns from all over the world. Mario Pricken identifies the keys to their success and demonstrates how brilliant ideas can be used to forge more fruitful relationships between creatives and clients. He also asks provocative questions, challenges stale routines, and suggests exercises that will stimulate discussion and kick-start the imagination. From client briefs to office spaces, this book explores the strategies that can turn an agency into a creative powerhouse.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie