Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku
Harriet Posner: Marketing Fashion
Počet strán: 224
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9781856697231
Jazyk: anglický
ISBN: 9781856697231
Dátum vydania: 1. apríla 2011
Vydavateľstvo:  Thames & Hudson
Rozmery: 1,5 cm x 21,5 cm x 25,6 cm

Marketing Fashion

Autor: Harriet Posner

Dostupnosť:
Posielame do 5 až 21 dní
Naša cena: 27,54 
Bežná cena: 28,99 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Marketing and fashion branding inform many of the strategic and creative decisions involved in fashion design and product development. Marketing is a vital component of the industry supply chain and an understanding of its importance and role is esse

ntial for those planning a career in fashion. Marketing Fashion is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from catwalk to price calculation, developing brand identity to creating a customer profile. The book explai

ns key theoretical concepts, and illustrates how they are applied within the global fashion and retail industry, from the heights of haute couture to the multiples of the mass market. Using examples and case studies drawn from a broad range of fashio

n, textile and retail businesses, students are led through the marketing process from initial consumer and market research to the creation of exciting marketing and branding campaigns. The book is designed to appeal to students at degree or foundatio

n level as well as those contemplating a career within the fashion industry.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie