Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Naomi Kleinová: Bez loga

Počet strán: 510

Väzba: tvrdá

EAN: 9788072036714

Jazyk: český

ISBN: 80-7363-010-9

Vydavateľstvo:  Dokořán

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,94 kg

Bez loga

Autor: Naomi Kleinová

Dostupnosť:
Na sklade

Dodanie do kníhkupectva na osobný odber žiaľ nie je možné.
Kuriérom ešte dnes v BA
Cena v e-shope: 24,47 
Bežná cena: 25,76 €
Zľava 5%
Do košíka
Rezervácia v kníhkupectve
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.

Odporúčame tieto knihy