Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Na sklade máme až 50 000 kníh.
Tituly skladom doručíme do Vianoc.
Gustav Tomek, Věra Vávrová: Marketing od myšlenky k realizaci
Počet strán: 344
Väzba: tvrdá
EAN: 9788074310423
Jazyk: český
ISBN: 978-80-7431-042-3
Dátum vydania: 1. januára 2011
Číslo vydania: 3
Vydavateľstvo:  Professional Publishing
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 2,5 cm x 17 cm x 24,5 cm

Marketing od myšlenky k realizaci

Dostupnosť:
Vypredané
Nedoručíme do Vianoc
Naša cena: 16,77 
Bežná cena: 17,65 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie