Veková kategória

Dostupnosť

Stav

Série

Edície

Páchat dobro: Reportáže o odvaze pomáhat

Reportáže o lidech, kteří se nevzdávají Odvaha mívá i nečekané a velmi nenápadné podoby. Těžší než postavit se nebezpečí nebo vrhnout se do neznáma bývá dělat něco, co má jen malé či mizivé šance na úspěch: postavit se vlastnímu strachu nebo traumatu. Rozhodnout se vykonat něco pro sebe i pro ostatní. Pohladit, obejmout, utěšit a dát najevo své emoce. Přiznat si vinu a zkusit se změnit. Pomáhat. Expert na mezinárodní rozvoj a novinář Jiří Pasz procestoval několik kontinentů a spoustu zemí. Dokumentoval humanitární a rozvojové projekty, fotil dopady přírodních katastrof, zpovídal oběti válek a útlaku. Všude však potkal neobyčejně statečné lidi, ochotné riskovat pro dobro druhých. David v Ugandě provozuje školu pro bývalé dětské vojáky i jejich oběti. Indické řádové sestry dávají naději dětem na zemětřesením poničeném Haiti. Vietnamští divadelníci zpracovávají zkušenost sexuálního násilí, pro sebe i pro jiné. Pankáči v Barmě se snaží vytvořit prostor svobody. Reportážní kniha Páchat dobro vypráví jejich příběhy a ukazuje, že dobří a odvážní lidé se dají najít opravdu všude.
Predpredaj
24,71 € 27,45 €

Profesorka

Eve má pekný život. Každý deň vstane, dostane bozk od manžela Natea a odchádza do práce na miestnu strednú školu, kde učí matematiku. Všetko je tak, ako má byť. Až na to, že... Minulý rok casehamskou strednou školou otriasol škandál. Hovorilo sa o afére medzi učiteľom a študentkou menom Addie. Eve však vie, že za týmito škaredými klebetami sa ukrýva oveľa viac, než by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Addie nemožno veriť. Klame. Ubližuje ľuďom. Ničí životy druhým. Aspoň to všetci tvrdia. Nikto však nepozná skutočnú Addie. Nikto nevie tie tajomstvá, ktoré by ju mohli zničiť. A Addie urobí všetko pre to, aby to tak zostalo. Autorka bestsellerov New York Times Freida McFadden nám prináša príbeh plný zvrátených tajomstiev a dlho očakávanej pomsty. Máte sa na čo tešiť.
Predpredaj
14,20 € 16,90 €

Deník agentky

Nejlepší špionážní román roku dle Sunday Times. Geniální německý vědec vyrvaný v roce 1946 z trosek nacistické Evropy. Americký diplomat zapletený během studené války do tajného milostného vztahu. Ruský archivář prodávající na počátku 90. let tajemství, jež může navždy změnit 20. století. Britský akademik na útěku, který má šanci vyřešit jednu z největších záhad dějin špionáže… Jejich příběhy, životy a osud světa spojuje jediný rukopis. Dokument, o kterém se v metropolích po celém světě pouze šeptá. Deník agentky.
Predpredaj
23,71 € 26,34 €

Minecraft: Tvoříme postavy - Knížka se samolepkami

Svoláváme všechny hráče! Přišel ten pravý čas vyrazit do Minecraftu užít si další dobrodružství. S více než 250 samolepkami se naučíte vyzbrojovat postavy, vyrábět si předměty, přežít setkání s moby a zkoumat některé z nejúžasnějších biomů v Minecraftu.
Predpredaj
8,99 € 9,99 €

Není to naše chyba?

Jste v nejhorší třídě, jakou kdy učitel měl? Už vám leze ušima nepřeberné množství informací o správném chování? Být tou nejhorší generací vás vyloženě štve? Tato kniha vás možná uklidní pocitem, že v tom nejste sami. Není to vaše chyba. Nebo ano? Možná neovlivníme, jak na nás pohlíží starší generace, můžeme však ovlivnit svůj vlastní pohled na naši generaci. Kniha má za úkol osvětlit běžné problémy generace Z a rozlousknout případy, kdy můžeme vinit někoho jiného a kdy musíme vinit sami sebe.
Predpredaj
8,99 € 9,99 €

Kreslení pro Minecrafťáky - Skiny, monstra a zvířata

Tak hraní Minecraftu na mobilu nebo tabletu by ti šlo, ale co si zkusit nejznámější skiny, monstra, mutanty a zvířata třeba taky nakreslit? Neboj, není to žádná věda a díky téhle jedinečné kostičkované knize se ve 4 jednoduchých krocích naučíš tvořit fakt cool minecrafťácké obrázky! Navíc se o jednotlivých „postavách“ dozvíš také spoustu zajímavostí, o kterých jsi zaručeně ještě neslyšel, a nebudou chybět ani vtipné hlášky!
Predpredaj
8,99 € 9,99 €

Olivia Rodrigo: Fankniha

Svými alby dobyla světové hitparády, její vystoupení jsou geniální a je několikanásobnou držitelkou Grammy. To je světový fenomén jménem Olivia Rodrigo. V knize se dozvíš například to, kde složila své první písně, kdo jsou její „Livies“ a díky čemu její úžasné debutové album Sour uchvátilo svět. Knížka je plná těch nejvydařenějších fotografií, historek a nejdůležitějších informací o mladé zářivé hvězdě.
Predpredaj
9,71 € 10,79 €

Malý Timmy – Fotbalová superstar

Malý Timmy Cahill se hrozně chce dostat do školního fotbalového týmu. Je tu ovšem jeden problém – pokaždé ho někdo obere o míč, podrazí mu nohy nebo ho odstaví od míče. Možná prostěnení dost vysoký , aby mohl s ostatními hrát… Tim potřebuje vyrůst a to rychle! A pak, zrovna když to nejvíc potřebuje, objeví, že umí něco úžasného! Dostane se Tim do týmu?
Predpredaj
9,71 € 10,79 €

Slova - Román v dopisech

Eliška je učitelka. Živí ji slova. Současně má ale pocit, že ji nikdo neslyší. Záznamy dopisů, mailů a zpráv během jednoho roku však představují, jak dramaticky může obyčejná žena vnímat své všední dny, v nichž řeší pracovní problémy ve škole, vztahy se svým komplikovaným synem a téměř biologickou dcerou, budoucnost manželství s přepracovaným mužem a pokračování ve svém skrytém alkoholismu. Jak si Eliška odpoví na morální otázky a jak se postaví k řešení krizových životních situací?
Predpredaj
9,89 € 10,99 €

Svatý týden

Po zápřahu čtyřletého gymnaziálního studia se otevírá týden volna. Meziprostor, který je vykolejením z běžného režimu, nabitý dosud nezakoušenou svobodou, okleštěnou zodpovědností za přípravu na maturitu. Hlavní hrdina skládá své účty dospívání a zkoušky dospělosti během týdne, který se pro něj postupně stává opravdu svatým. A to zejména skrze jeho syrově poetické vnímání světa v okolnostech doby devadesátých let.
Predpredaj
10,79 € 11,99 €

Nozaki, mistr romantiky 1

Čijo už je dlouho zakoukaná do svého spolužáka Nozakiho. Když se mu však konečně rozhodne vyznat, dojde k velkému nedorozumění. Ukáže se, že drsňácky vypadající Nozaki je ve skutečnosti autor šódžo – romantické mangy pro dívky. A Čijo si splete s neodbytnou fanynkou. Ta však popadne příležitost za pačesy a stane se jeho asistentkou. Přece není možné, aby byl vůči romantice ve skutečném světě imunní! A tak začíná zábavný kolotoč potřeštěných situací…
Predpredaj
10,79 € 11,99 €

Harry Potter: Jak kreslit postavy, tvory a kouzelné předměty

Stránky téhle příručky jsou plné srozumitelných postupů, které tě povedou krok po kroku až k perfektním kresbám. Kromě ústřední trojice, tedy Harryho, Rona a Hermiony, jejich spolužáků, Dobbyho nebo profesora Brumbála se naučíš ztvárnit také spoustu kouzelných předmětů nebo tvorů. Pod rukama ti ožijí testrálové, hipogryfové, Aragog, nebo celý bradavický hrad! Každý krok je srozumitelně popsán i předveden, takže se ani nenaděješ a na papíře ti vyroste celý kouzelný svět!
Predpredaj
10,79 € 11,99 €

Město, kde chybím 1

Devětadvacetiletý Satoru by se chtěl stát uznávaným tvůrcem mangy, ale protlouká se jako poslíček s pizzou. Jeho život by byl zcela obyčejný, kdyby neměl nekontrolovatelnou schopnost cestovat v čase. Jednou se jeho dospělé vědomí vrátí hluboko do minulosti – a Satoru se ocitne ve svém jedenáctiletém těle. Dokáže tak zabránit vraždě své matky i několika přátel? Aby změnil chod dějin a mohl se vrátit do současnosti, bude se muset postavit enigmatickému zlu. Má šanci uspět, nebo se ztratí ve víru času?
Predpredaj
10,79 € 11,99 €

Zrození tragédie, 3. vydání

Lidský život, píše Nietzsche, inspirován Schopenhauerovou metafyzikou pravůle, je bytostně ohrožen, plný bolesti, úzkosti a beznaděje. Tím, co má člověku pomoci snášet jeho osud, je umění. Ve starověkém Řecku pak Nietzsche nachází pojmenování dvou základních principů v umění působících: princip apollinský, jehož úkolem je tragickou skutečnost lživě zkrášlovat a harmonizovat, a princip dionýský, původnější a hlubší, výraz nespoutanosti a opojení, v němž se mísí hrůza, bolest i titánský vzdor.
Predpredaj
10,79 € 11,99 €

W.I.T.C.H. Komiks 16-18

Mladé čarodějky úspěšně vyřešily své problémy a zase pro jednou všechno funguje, jak má. Tedy až do chvíle, než se něco zkomplikuje a je třeba spojit všechny síly!
Predpredaj
11,69 € 12,99 €

Kočičí válečníci: Síla tří 3 – Vyhnanci

Životy tří učedníků a zároveň vnoučat Ohnivého měsíce řídí tajná věštba, ale jen jedno z nich o ní má tušení. Příslib síly, k níž vede klíč ukrytý v dávné minulosti, Sojkotlapku uchvacuje natolik, že se rozhodne vydat do hor – do lovišť Kmene tekoucí vody. I Cesmíntlapku a Lvíčkotlapku hory přitahují. Jejich masivy toho ale možná skrývají víc, než si všechny tři kočky dokázaly představit...
Predpredaj
12,59 € 13,99 €

Věřím v dobré konce

Život Věry Doušové byl mimořádně bohatý – jak na události pozitivní, tak na ty pohnuté. Byla disidentkou a celoživotní kamarádkou Jiřiny Šiklové, se kterou šířila samizdatovou literaturu. Po nezdařeném pokusu o emigraci přijala místo účetní u Československého lunaparku. Po revoluci asistovala s přesídlením volyňských Čechů z okolí Černobylu a vždy pomáhala ohroženým. Ve svižném rozhovoru, který vedl rozhlasový moderátor Vladimír Kroc, poznáte fascinující osudy ženy, která nikdy neztratila víru v lepší svět.
Predpredaj
13,49 € 14,99 €

Medvídek Pú - Nové pohádky

Máte v ruce další knížku s novými příhodami Medvídka Pú a jeho kamarádů Kryštůfka Robina, Prasátka, Ijáčka, Tygra, Králíčka, Klokánka a paní Sovy. V prvním příběhu si přečtete, jak Pú pomáhal Králíčkovi na zahradě. Trvalo dlouho, než se zjistilo, která činnost jde Púovi nejlépe! V druhém se dozvíte, jak to ve Stokorcovém lese vypadá, když začne padat první sníh. A poslední vyprávění je o tom, jak Pú pozoroval hvězdy na noční obloze. A třeba si přitom můžete i něco přát!
Predpredaj
13,49 € 14,99 €

Dva v šinkansenu

„Kdyby bylo Tokio chlap, vezmu si Tokio,“ říkávala Marie, beznadějně zamilovaná do všeho japonského. Pak ale potkala Ondru, který se s ní do Japonska vydal. Ona je extrovertní novinářka, která jede objevovat nové tváře svého bývalého domova. On introvertní inženýr, který vůbec netuší, co ho s ní čeká. Jedno je ale jisté: bude pršet. Nastává totiž období dešťů… Nasedněte na šinkansen a vydejte se na dobrodružství prosáklé japonskou kulturou, láskou a dešťovými kapkami!
Predpredaj
14,84 € 16,49 €