Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Hodgson Michael: Recycling & Redesigning Logos
Počet strán: 194
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9781592536115
Jazyk: anglický
ISBN: 978-1-59253-611-5
Dátum vydania: 1. januára 2010
Vydavateľstvo: Rockport
Rozmery: 1,5 cm x 21 cm x 26 cm
Recycling & Redesigning Logos http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/r/e/recycling-redesigning-logos.jpg ISBN:978-1-59253-611-5
0 5 0 0

Recycling & Redesigning Logos

Autor: Hodgson Michael

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 23,45 
Bežná cena: 24,95 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri nákupe nad 25 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Redesigns are part of every designer’s repertoire, but sometimes getting inspired or motivated to redesign an existing logo can be challenging and cumbersome. The goal of maintaining equity by using existing elements in new ways and combining them with new elements is akin to the task of “recycling” In other words – how do designers improve and recreate identities without throwing out the usable stuff that is makes up the existing brand? Recycling and Redesigning Logos demonstrates the strategies and processes of successful redesigns and shows readers how to build on the equity the brand already retains to create a fresh look. The case studies feature before and afters of the logos and discuss why the redesign was necessary and demonstrate how to reuse, reformat and build on the ingredients, materials and essence that is already there.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie