! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 315
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788089393954
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-89393-95-4
  • Dátum vydania: 4. októbra 2013
  • Vydavateľstvo : Sprint 2
  • Hmotnosť: 0,54 kg

Úvod do výskumu trhu

Kornélia Richterová,
Kolektív autorov

Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how.
Podobne text učebnice vychádza z tradičných metód skúmania trhu so zámerom sprístupniť dôslednejšiu kategorizáciu a objasnenie źákladnych metód v podmienkach dostupných informačných technológií. Napriek nestabilite prostredia a aktuálnej dynamike výskumu trhu, chce čitateľovi poskytnúť overené poznatky, a zároveň naznačiť nové a perspektívne smery výskumu.
  • Počet strán: 315
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788089393954
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-89393-95-4
  • Dátum vydania: 4. októbra 2013
  • Vydavateľstvo : Sprint 2
  • Hmotnosť: 0,54 kg

Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how.
Podobne text učebnice vychádza z tradičných metód skúmania trhu so zámerom sprístupniť dôslednejšiu kategorizáciu a objasnenie źákladnych metód v podmienkach dostupných informačných technológií. Napriek nestabilite prostredia a aktuálnej dynamike výskumu trhu, chce čitateľovi poskytnúť overené poznatky, a zároveň naznačiť nové a perspektívne smery výskumu.
menej

book

200 836 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania