Vašu objednávku vám stihneme (podľa vybranej dopravy) doručiť do Vianoc, ak si objednáte do tohto dátumu:

Packeta - Doručenie na adresu

19. 12.

Balík na poštu

19. 12.

Balikobox

19. 12.

Slovenská pošta - na adresu

19. 12.

Kuriér SPS

19. 12.

Balíkovo (Alzaboxy)

19. 12.

Doručenie na predajňu

19. 12.

Osobný odber v sklade

23. 12.

Packeta - Výdajné miesto a Z-BOX

19. 12.

  • Počet strán: 272
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081593253
  • Jazyk: slovenský
  • Pôvodný názov: Predictably Irrational
  • ISBN: 978-80-8159-325-3
  • Dátum vydania: 3. decembra 2015
  • Vydavateľstvo : Premedia
  • Hmotnosť: 0,61 kg
  • Preklad: Ľuba Kuzmová

Aké drahé je zadarmo - Prepracované a rozšírené vydanie

Dan Ariely

  • 5
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu.

Ako dokazuje Dan Ariely, veľmi často konáme iracionálne, na čo majú vplyv naše emócie aj spoločenské normy. Spojenie ekonómie so psychológiou je príležitosťou preskúmať našu motiváciu a spotrebiteľné správanie, ale aj ekonomickú a vzdelávaciu politiku. Arielyho inteligentný, provokatívny, ale aj zábavný štýl je zárukou fascinujúceho a objavného čítania.
  • Počet strán: 272
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081593253
  • Jazyk: Slovak
  • Pôvodný názov: Predictably Irrational
  • ISBN: 978-80-8159-325-3
  • Dátum vydania: 3. decembra 2015
  • Vydavateľstvo : Premedia
  • Hmotnosť: 0,61 kg
  • Preklad: Ľuba Kuzmová

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu.

Ako dokazuje Dan Ariely, veľmi často konáme iracionálne, na čo majú vplyv naše emócie aj spoločenské normy. Spojenie ekonómie so psychológiou je príležitosťou preskúmať našu motiváciu a spotrebiteľné správanie, ale aj ekonomickú a vzdelávaciu politiku. Arielyho inteligentný, provokatívny, ale aj zábavný štýl je zárukou fascinujúceho a objavného čítania.

menej

Kniha

214 670 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (2)

5

Only registered users can write reviews. Please or create an account

Veronika

Recenzia

  • 5 /5
  • Veronika

Výborná kniha, ktorá vie zaujať od začiatku a váš záujem si udrží až do konca. Dan Ariely, odborník na behaviorálnu ekonómiu v knihe vyvracia všeobecne uznávaný názor o tom, že ľudia sa prirodzene správajú ekonomicky racionálne, vedia, čo je pre nich najlepšie a majú možnosť slobodne si vybrať to, čo im najlepšie vyhovuje. Ako nám autor pomocou jednoduchých experimentov, štatistiky a matematiky ukazuje, predsudky a zažité názory veľkou mierou ovplyvňujú naša konanie, pričom si to často ani neuvedomujeme. Autorovým zámerom nie je radiť vám, ako ušetriť peniaze alebo stať sa úspešnejším ako iní. Snaží sa nás jednoducho primäť k tomu, aby sme o svojich rozhodnutiach viac premýšľali. Aké majú rôzne ponuky a akcie naozaj výhody a nevýhody? Dozvieme sa, že niekedy je zadarmo až príliš drahé. Kniha vám jednoducho otvorí očí a na fungovanie vášho každodenného života sa začnete pozerať inak. Ukazuje nám, ako veľmi dokáže byť človek iracionálny a pritom byť sebavedome presvedčený o opaku. Skvelá kniha, ktorú by si mal prečítať naozaj každý.

Tomáš

Recenzia

  • 5 /5
  • Tomáš

Autor tejto knihy je uznávaný profesor psychológie a behaviorálnej ekonómie. Jeho knihy sú však napísané jazykom prijateľným pre každého čitateľa. V knihe autor opisuje množstvo bežných situácií, na pozadí ktorých vyvracia mýtus, že pokiaľ ide o financie, ľudia sa správajú rozumne. Táto kniha Vás prinúti zamyslieť sa nad svojím doterajším konaním a možno Vám najbližšie pomôže odolať magickým slovám "zľava" či "zadarmo".