! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 257
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081091490
  • Jazyk: slovenský
  • Pôvodný názov: The New Rules of Marketing and
  • ISBN: 978-80-8109-149-0

Nové pravidlá marketingu a PR

David Meerman Scott

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet. Slovenský preklad Darina Gyurkovicsová
  • Počet strán: 257
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081091490
  • Jazyk: slovenský
  • Pôvodný názov: The New Rules of Marketing and
  • ISBN: 978-80-8109-149-0

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet. Slovenský preklad Darina Gyurkovicsová

menej

book

203 660 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania