• Počet strán: 100
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080744380
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8074-438-0
  • Dátum vydania: 4. septembra 2019
  • Vydavateľstvo : Don Bosco

Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu!

Jozef Luscoň

  • 5
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás. Rozvíja v nej témy: Čo sú médiá. Čo spôsobujú v človekovi. Ako menia spoločnosť a kultúru. A potom príde to najdôležitejšie: Čo s nimi robiť. Vyústi to do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či školu. Médiá teda predstavuje v kontexte komunikácie a výchovy:

Máme problém, s ktorým si nevieme poradiť! O čo ide? O médiá a mladých ľudí.

Médiá mladých hypnotizujú, fascinujú a tak objímajú, že ich niekedy až zahrdúsia! Totiž uzavrú ich do seba, takže mladí nemajú na nič iné čas. Nepočujú, odvrknú, neposlúchajú a iba ďobkajú do klávesnice a hodiny hádžu virtuálne tehličky do nejakej virtuálnej jamky. A keď skončia, pokračujú v inej ohlupujúcej aktivite. A nielen oni. I tých starších to už chytilo!

A mediálne harašenie sa len začína! Ak nepríde nejaká svetová kataklizma, médií a ich vplyvu sa nezbavíme! Takže čím skôr ich osedláme, tým lepšie. Zatiaľ však rodičia, pedagógovia a iní zodpovední stoja pred týmto fenoménom a často nevedia ako ďalej.

Na druhej strane vidíme aj dobrá, ktoré médiá prinášajú, takže sme v dileme: Máme problém alebo príležitosť? Berme to pozitívne: Príležitosť!
  • Počet strán: 100
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080744380
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8074-438-0
  • Dátum vydania: 4. septembra 2019
  • Vydavateľstvo : Don Bosco

Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás. Rozvíja v nej témy: Čo sú médiá. Čo spôsobujú v človekovi. Ako menia spoločnosť a kultúru. A potom príde to najdôležitejšie: Čo s nimi robiť. Vyústi to do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či školu. Médiá teda predstavuje v kontexte komunikácie a výchovy:

Máme problém, s ktorým si nevieme poradiť! O čo ide? O médiá a mladých ľudí.

Médiá mladých hypnotizujú, fascinujú a tak objímajú, že ich niekedy až zahrdúsia! Totiž uzavrú ich do seba, takže mladí nemajú na nič iné čas. Nepočujú, odvrknú, neposlúchajú a iba ďobkajú do klávesnice a hodiny hádžu virtuálne tehličky do nejakej virtuálnej jamky. A keď skončia, pokračujú v inej ohlupujúcej aktivite. A nielen oni. I tých starších to už chytilo!

A mediálne harašenie sa len začína! Ak nepríde nejaká svetová kataklizma, médií a ich vplyvu sa nezbavíme! Takže čím skôr ich osedláme, tým lepšie. Zatiaľ však rodičia, pedagógovia a iní zodpovední stoja pred týmto fenoménom a často nevedia ako ďalej.

Na druhej strane vidíme aj dobrá, ktoré médiá prinášajú, takže sme v dileme: Máme problém alebo príležitosť? Berme to pozitívne: Príležitosť!
menej

book

212 280 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (1)

5
Róbert Sabo

Recenzia

  • 5 /5
  • Róbert Sabo

Jozef Luscoň je človek, ktorý vie... A my sa od neho môžeme učiť ako nazerať na svet a aj na také veci ako sú médiá. Pohľad nie je striktne konzervatívny. Luscoň ponúka pohľadná mediá ako súčasť života, nevyhnutnosť v živote človeka a ponúka nám spôsoby ako s médiami pracovať a vnímať ich aby boli v našom živote prínosom a nie prekliatím

Odporúčania