! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 248
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788080440510
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 80-8044-051-4
  • Dátum vydania: 1. januára 1998
  • Vydavateľstvo : Elita

Psychológia a reklama + CD

Elena Hradiská

Pocity, ktoré v čitateľovi zanechá táto knižka, možno vari najlepšie vyjadriť parafrázovaním posudku jedného z recenzentov: rukopis knihy som si prečítal s radosťou – autorka dokázala nájsť aktuálnu tému, problém, ktorý sa stáva témou dňa pre ľudí v reklamnom biznise; so záujmom – naliehavou potrebou v reklame je dnes hľadanie hlbšieho zmyslu vlastnej činnosti, profesionalizácia a špecializácia; s hrdosťou – vyplývajúcou z faktu, že ide o pôvodnú prácu, ktorá môže konkurovať prekladovej literatúre. Kniha je zdrojom užitočnej inšpirácie najmä pre pracovníkov reklamných a mediálnych agentúr, kreatívnych štúdií, médií, výskumných inštitúcií, ale aj pre marketingových pracovníkov firiem a podnikov. Umožní im lepšie si vzájomne porozumieť pri zadávaní kampaní, realizácii, kontrole a hodnotení efektívnosti reklamného pôsobenia na človeka. No a pre študentov reklamy a marketingu je to jedna zo základných učebníc.
  • Počet strán: 248
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788080440510
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 80-8044-051-4
  • Dátum vydania: 1. januára 1998
  • Vydavateľstvo : Elita

Pocity, ktoré v čitateľovi zanechá táto knižka, možno vari najlepšie vyjadriť parafrázovaním posudku jedného z recenzentov: rukopis knihy som si prečítal s radosťou – autorka dokázala nájsť aktuálnu tému, problém, ktorý sa stáva témou dňa pre ľudí v reklamnom biznise; so záujmom – naliehavou potrebou v reklame je dnes hľadanie hlbšieho zmyslu vlastnej činnosti, profesionalizácia a špecializácia; s hrdosťou – vyplývajúcou z faktu, že ide o pôvodnú prácu, ktorá môže konkurovať prekladovej literatúre. Kniha je zdrojom užitočnej inšpirácie najmä pre pracovníkov reklamných a mediálnych agentúr, kreatívnych štúdií, médií, výskumných inštitúcií, ale aj pre marketingových pracovníkov firiem a podnikov. Umožní im lepšie si vzájomne porozumieť pri zadávaní kampaní, realizácii, kontrole a hodnotení efektívnosti reklamného pôsobenia na človeka. No a pre študentov reklamy a marketingu je to jedna zo základných učebníc.
menej

book

205 139 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania