- Počet strán: 248
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788080440510
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 80-8044-051-4
- Dátum vydania: 1. januára 1998
- Vydavateľstvo : Elita
Psychológia a reklama + CD
Elena Hradiská
Pocity, ktoré v čitateľovi zanechá táto knižka, možno vari najlepšie vyjadriť parafrázovaním posudku jedného z recenzentov: rukopis knihy som si prečítal s radosťou – autorka dokázala nájsť aktuálnu tému, problém, ktorý sa stáva témou dňa pre ľudí v reklamnom biznise; so záujmom – naliehavou potrebou v reklame je dnes hľadanie hlbšieho zmyslu vlastnej činnosti, profesionalizácia a špecializácia; s hrdosťou – vyplývajúcou z faktu, že ide o pôvodnú prácu, ktorá môže konkurovať prekladovej literatúre. Kniha je zdrojom užitočnej inšpirácie najmä pre pracovníkov reklamných a mediálnych agentúr, kreatívnych štúdií, médií, výskumných inštitúcií, ale aj pre marketingových pracovníkov firiem a podnikov. Umožní im lepšie si vzájomne porozumieť pri zadávaní kampaní, realizácii, kontrole a hodnotení efektívnosti reklamného pôsobenia na človeka. No a pre študentov reklamy a marketingu je to jedna zo základných učebníc.
- Počet strán: 248
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788080440510
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 80-8044-051-4
- Dátum vydania: 1. januára 1998
- Vydavateľstvo : Elita
Pocity, ktoré v čitateľovi zanechá táto knižka, možno vari najlepšie vyjadriť parafrázovaním posudku jedného z recenzentov: rukopis knihy som si prečítal s radosťou – autorka dokázala nájsť aktuálnu tému, problém, ktorý sa stáva témou dňa pre ľudí v reklamnom biznise; so záujmom – naliehavou potrebou v reklame je dnes hľadanie hlbšieho zmyslu vlastnej činnosti, profesionalizácia a špecializácia; s hrdosťou – vyplývajúcou z faktu, že ide o pôvodnú prácu, ktorá môže konkurovať prekladovej literatúre. Kniha je zdrojom užitočnej inšpirácie najmä pre pracovníkov reklamných a mediálnych agentúr, kreatívnych štúdií, médií, výskumných inštitúcií, ale aj pre marketingových pracovníkov firiem a podnikov. Umožní im lepšie si vzájomne porozumieť pri zadávaní kampaní, realizácii, kontrole a hodnotení efektívnosti reklamného pôsobenia na človeka. No a pre študentov reklamy a marketingu je to jedna zo základných učebníc.
205 139 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách