kniha
  • Počet strán: 88
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080782733
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8078-273-3
  • Dátum vydania: 1. januára 2009
  • Vydavateľstvo: Iura Edition
  • Orig. vydavateľstvo:
kniha

Audit marketingu a cien

Michal Oláh

Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.

Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem.

Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.

Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem.

Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.
Vypredané
5,50 €
5,23

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

rezervácia v kníhkupectve
  • Počet strán: 88
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080782733
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8078-273-3
  • Dátum vydania: 1. januára 2009
  • Vydavateľstvo: Iura Edition
  • Orig. vydavateľstvo:

book

109 525 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Pridať do zoznamu
Vypredané
5,50 €
5,23

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

rezervácia v kníhkupectve

Odporúčania