Tréning väzňa
  • Počet strán: 312
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788097092238
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970922-3-8
  • Dátum vydania: 13. februára 2013
  • Vydavateľstvo: Zelený Kocúr
  • Hmotnosť: 0,38 kg
Tréning väzňa

Tréning väzňa

Paul Wade

  • 5
„Vždy som tvrdil, že ak niekto chce byť úspešný športovec, musí vedieť ovládať svoje telo. K tomu je potrebné robiť cviky s vlastnou váhou. Práve to je na tom jednoduché a krásne. Ak niekto nevie ovládať svoje telo, ťažko dosiahne vrcholový výkon. Medzi klasické cviky s vlastnou váhou v mojom tréningovom procese patria kľuky, zhyby, tricepsové cviky na hrazde, brušné posilňovanie na rebrinách a na hrazde, a taktiež sklápačky.
Som akurát v silovej a kondičnej fáze. V týždni mám desať tréningov, z toho štyrikrát sila. Kľuky robím na každom tréningu. Nielen prsia, ale aj ramená, chrbát, biceps a triceps sú pre box veľmi dôležité svalové partie hornej časti tela a dajú sa dokonale precvičiť aj vďaka cvikom v tejto knihe.
Je to pre mňa príjemná zmena a moje telo si rýchlo zvyká aj na náročnejšie cviky. Najviac ma potrápili cviky v stojke, kde som pri vytláčaní sa potreboval pomoc svojich zverencov. Knihu by som určite doporučil nielen pre začiatočníkov, ale aj pre pokročilých a profesionálnych športovcov. V jednoduchosti je krása a netreba hneď utekať do krásne vybavenej telocvične. Naše telo je predsa najlepšie náradie na cvičenia a na dosiahnutie sily. Som vďačný, že som sa stretol s touto knihou a určite využijem tento spôsob trénovania."
Tomi KID, majster sveta v profesionálnom boxe
„Vždy som tvrdil, že ak niekto chce byť úspešný športovec, musí vedieť ovládať svoje telo. K tomu je potrebné robiť cviky s vlastnou váhou. Práve to je na tom jednoduché a krásne. Ak niekto nevie ovládať svoje telo, ťažko dosiahne vrcholový výkon. Medzi klasické cviky s vlastnou váhou v mojom tréningovom procese patria kľuky, zhyby, tricepsové cviky na hrazde, brušné posilňovanie na rebrinách a na hrazde, a taktiež sklápačky.
Som akurát v silovej a kondičnej fáze. V týždni mám desať tréningov, z toho štyrikrát sila. Kľuky robím na každom tréningu. Nielen prsia, ale aj ramená, chrbát, biceps a triceps sú pre box veľmi dôležité svalové partie hornej časti tela a dajú sa dokonale precvičiť aj vďaka cvikom v tejto knihe.
Je to pre mňa príjemná zmena a moje telo si rýchlo zvyká aj na náročnejšie cviky. Najviac ma potrápili cviky v stojke, kde som pri vytláčaní sa potreboval pomoc svojich zverencov. Knihu by som určite doporučil nielen pre začiatočníkov, ale aj pre pokročilých a profesionálnych športovcov. V jednoduchosti je krása a netreba hneď utekať do krásne vybavenej telocvične. Naše telo je predsa najlepšie náradie na cvičenia a na dosiahnutie sily. Som vďačný, že som sa stretol s touto knihou a určite využijem tento spôsob trénovania."
Tomi KID, majster sveta v profesionálnom boxe
menej
  • Počet strán: 312
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788097092238
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970922-3-8
  • Dátum vydania: 13. februára 2013
  • Vydavateľstvo: Zelený Kocúr
  • Hmotnosť: 0,38 kg

book

77 559 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 60 kníhkupectvách


Hodnotenia (2)

5
Martin Gallo

Recenzia

  • 5 /5
  • Martin Gallo

Super inšpirácia. Veľmi dobré jednoduché cviky ktoré možno cvičiť kdekoľvek.

Zelený Kocúr

Recenzia

  • 5 /5
  • Zelený Kocúr

Dobrý deň, pridajte sa na našu FB stránku!!!
https://www.facebook.com/treningvazna?fref=ts
Ďakujeme
Zelený Kocúr

P.s. Telu zdar

Odporúčania