- Počet strán: 112
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788089447510
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89447-51-0
- Dátum vydania: 18. októbra 2011
- Vydavateľstvo : Eurokódex
Podnikanie v nových ekonomických a sociálnych podmienkach
Ladislav Kabát, Helmut Pernsteiner, Eva Wagner
Spoločensky zodpovedné podnikanie (SZP, z angl. corporate social responsibility, CSR) sa stalo dôležitou súčasťou nielen obchodnej, ale aj všeobecnej rozvojovej stratégie (veľkých) firiem.
Dokument, ktorý predkladáme našej verejnosti, je výsledkom
vedeckého autorského výskumu a venuje sa osobitne medzinárodnému porovnaniu výsledkov SZP, pričom skúma jeho výsledky v popredných spoločnostiach v Rakúsku, Nemecku a Turecku v rokoch 2006, 2007 a 2008. Zatiaľ čo SZP v Nemecku sa pravidelne zvykne za
hŕňať do medzinárodných porovnávacích štúdií, o SZP v Rakúsku a v Turecku nie sú dostupné takmer žiadne výskumné práce.
Cieľom predmetnej štúdie je podnietiť vyšší záujem o hlbšie štúdium foriem a obsahu spoločensky zodpovedného podnikania, a to ta
k na strane výskumných inštitúcií, ako aj na strane spoločenských a štátnych organizácií a inštitúcií. Očakávame však, že výstupy tohto výskumu budú užitočné aj pre predstaviteľov podnikateľskej sféry, pre ktorých môžu byť cenným zdrojom strategickéh
o usmerňovania vlastných rozvojových programov v oblasti spoločensky zodpovedného podnikania.
Dokument, ktorý predkladáme našej verejnosti, je výsledkom
vedeckého autorského výskumu a venuje sa osobitne medzinárodnému porovnaniu výsledkov SZP, pričom skúma jeho výsledky v popredných spoločnostiach v Rakúsku, Nemecku a Turecku v rokoch 2006, 2007 a 2008. Zatiaľ čo SZP v Nemecku sa pravidelne zvykne za
hŕňať do medzinárodných porovnávacích štúdií, o SZP v Rakúsku a v Turecku nie sú dostupné takmer žiadne výskumné práce.
Cieľom predmetnej štúdie je podnietiť vyšší záujem o hlbšie štúdium foriem a obsahu spoločensky zodpovedného podnikania, a to ta
k na strane výskumných inštitúcií, ako aj na strane spoločenských a štátnych organizácií a inštitúcií. Očakávame však, že výstupy tohto výskumu budú užitočné aj pre predstaviteľov podnikateľskej sféry, pre ktorých môžu byť cenným zdrojom strategickéh
o usmerňovania vlastných rozvojových programov v oblasti spoločensky zodpovedného podnikania.
- Počet strán: 112
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788089447510
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89447-51-0
- Dátum vydania: 18. októbra 2011
- Vydavateľstvo : Eurokódex
Spoločensky zodpovedné podnikanie (SZP, z angl. corporate social responsibility, CSR) sa stalo dôležitou súčasťou nielen obchodnej, ale aj všeobecnej rozvojovej stratégie (veľkých) firiem.
Dokument, ktorý predkladáme našej verejnosti, je výsledkom
vedeckého autorského výskumu a venuje sa osobitne medzinárodnému porovnaniu výsledkov SZP, pričom skúma jeho výsledky v popredných spoločnostiach v Rakúsku, Nemecku a Turecku v rokoch 2006, 2007 a 2008. Zatiaľ čo SZP v Nemecku sa pravidelne zvykne za
hŕňať do medzinárodných porovnávacích štúdií, o SZP v Rakúsku a v Turecku nie sú dostupné takmer žiadne výskumné práce.
Cieľom predmetnej štúdie je podnietiť vyšší záujem o hlbšie štúdium foriem a obsahu spoločensky zodpovedného podnikania, a to ta
k na strane výskumných inštitúcií, ako aj na strane spoločenských a štátnych organizácií a inštitúcií. Očakávame však, že výstupy tohto výskumu budú užitočné aj pre predstaviteľov podnikateľskej sféry, pre ktorých môžu byť cenným zdrojom strategickéh
o usmerňovania vlastných rozvojových programov v oblasti spoločensky zodpovedného podnikania.
206 206 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách