- Počet strán: 240
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081091926
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-192-6
- Dátum vydania: 22. novembra 2011
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,51 kg
Digitálna značka
Allen P. Adamson
ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.
Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní
značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online
platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne
digitálne aplikácie. Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha
pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť,
ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov
využiť vo svoj prospech.
- Počet strán: 240
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081091926
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-192-6
- Dátum vydania: 22. novembra 2011
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,51 kg
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to,
ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.
Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní
značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online
platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne
digitálne aplikácie. Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha
pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť,
ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov
využiť vo svoj prospech.
219 407 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€
Rezervácie v 62 kníhkupectvách
Hodnotenia (1)
5Recenzia
Dobrá kniha, ktorá dokáže pomôcť a sledovať reakcie zákazníkov na internete a následne na nich aj správne reagovať. Bonusom je určite dostatok vhodných príkladov. Celkom fajn podarený titul. :)