! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 101
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080784515
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8078-451-5

Manažment kľúčových zákazníkov

Eva Poliačiková

Zavádzanie manažmentu kľúčových zákazníkov má v organizáciách stúpajúcu tendenciu. Dôvod je jasný. Vedie k stabilizácii a k zvyšovaniu ziskov, k získavaniu zákazníkov a k možnosti dlhodobej starostlivosti o hodnotných zákazníkov.Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.Publikácia je určená každému so záujmom o predmetnú problematiku a jej cieľom je obohatiť doterajšie veľmi kusé informácie z tejto oblasti.
  • Počet strán: 101
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080784515
  • Jazyk: Slovak
  • ISBN: 978-80-8078-451-5

Zavádzanie manažmentu kľúčových zákazníkov má v organizáciách stúpajúcu tendenciu. Dôvod je jasný. Vedie k stabilizácii a k zvyšovaniu ziskov, k získavaniu zákazníkov a k možnosti dlhodobej starostlivosti o hodnotných zákazníkov.Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.Publikácia je určená každému so záujmom o predmetnú problematiku a jej cieľom je obohatiť doterajšie veľmi kusé informácie z tejto oblasti.
menej

book

205 293 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania