! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Eva Poliačiková

autor

Manažment kľúčových zákazníkov


Zavádzanie manažmentu kľúčových zákazníkov má v organizáciách stúpajúcu tendenciu. Dôvod je jasný. Vedie k stabilizácii a k zvyšovaniu ziskov, k získavaniu zákazníkov a k možnosti dlhodobej starostlivosti o hodnotných zákazníkov.Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.Publikácia je určená každému so záujmom o predmetnú problematiku a jej cieľom je obohatiť doterajšie veľmi kusé informácie z tejto oblasti.
Vypredané
1,99 € 2,09 €

Lacná kniha Manažment kľúčových zákazníkov (-50%)


Zavádzanie manažmentu kľúčových zákazníkov má v organizáciách stúpajúcu tendenciu. Dôvod je jasný. Vedie k stabilizácii a k zvyšovaniu ziskov, k získavaniu zákazníkov a k možnosti dlhodobej starostlivosti o hodnotných zákazníkov.Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.Publikácia je určená každému so záujmom o predmetnú problematiku a jej cieľom je obohatiť doterajšie veľmi kusé informácie z tejto oblasti.
Vypredané
1,05 € 2,09 €

dostupné aj ako: