Zuzana Berová strana 2 z 7
autor
Matematika 1 Pracovný zošit 1
Novinka na trhu prváckych pracovných zošitov - pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, ktorý vznikol v spolupráci so skúsenou pani učiteľkou Ivanou Honzovou, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 1. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností.
Počas celého školského roka pracujeme s číslom vo všetkých jeho významoch, budujeme predstavu mnohosti, adresy aj zmeny. Ponúkame veľa rôznych typov úloh, ale na druhej strane je každý zošit prehľadný a systematicky usporiadaný. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. To, spolu s výzvami primeranými veku, robí z našich pracovných zošitov príjemne dobrodružnú a zábavnú cestu za matematickým poznaním.
Pracovné zošity sme počas jedného školského roka otestovali výnimočnými pani učiteľkami z celého Slovenska a stovkami detí z každého prostredia a každého typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov a pripomienok sme ich prepracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede.
Obsah:
Vľavo vpravo, hore dole
Čiary
Číslo 1
Číslo 2
Číslo 3 (sčítanie a odčítanie)
Číslo 4 (sčítanie a odčítanie)
Číslo 5 (sčítanie a odčítanie)
Viac menej
Geometrické tvary
Číslo 0
Číslo 6 (sčítanie a odčítanie)
Porovnávanie
Číslo 7 (sčítanie a odčítanie)
Logické úlohy, úlohy rozvíjajúce finančnú gramotnosť, slovné úlohy, úlohy na porovnávanie a usporiadanie, úlohy na dichotomické a trichotomické triedenie, ako aj všetky ďalšie úlohy spĺňajúce požiadavky výkonového a obsahového štandardu iŠVP sú zaraďované priebežne počas celého školského roka.
Matematika 1 Pracovný zošit 3
Novinka na trhu prváckych pracovných zošitov - pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, ktorý vznikol v spolupráci so skúsenou pani učiteľkou Ivanou Honzovou, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 1. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností.
Počas celého školského roka pracujeme s číslom vo všetkých jeho významoch, budujeme predstavu mnohosti, adresy aj zmeny. Ponúkame veľa rôznych typov úloh, ale na druhej strane je každý zošit prehľadný a systematicky usporiadaný. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. To, spolu s výzvami primeranými veku, robí z našich pracovných zošitov príjemne dobrodružnú a zábavnú cestu za matematickým poznaním.
Pracovné zošity sme počas jedného školského roka otestovali výnimočnými pani učiteľkami z celého Slovenska a stovkami detí z každého prostredia a každého typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov a pripomienok sme ich prepracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede.
Obsah:
Čísla 17, 18, 19 (sčítanie a odčítanie)
Porovnávanie dĺžok čiar
Rysovanie štvorca, trojuholníka a obdĺžnika spájaním bodov a v štvorčekovej sieti
Číslo 20
Párne a nepárne čísla
Počítanie s prechodom cez 10 na manipulatívnej úrovni
Neštandardné jednotky dĺžky (palec, lakeť, stopa)
Čas (analógové a digitálne hodiny)
Počítame do 20
Logické úlohy, úlohy rozvíjajúce finančnú gramotnosť, slovné úlohy, úlohy na porovnávanie a usporiadanie, úlohy na dichotomické a trichotomické triedenie, ako aj všetky ďalšie úlohy spĺňajúce požiadavky výkonového a obsahového štandardu iŠVP sú zaraďované priebežne počas celého školského roka.
Matematika 2 - Pracovný zošit 1
Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov – pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori pri tvorbe a zostavovaní úloh vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Preto v nich nájdete úlohy vhodné na samostatnú prácu žiakov, ale aj prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zábavnú a zaujímavú činnosť žiakov. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Na konci zošita sú zaradené Doplnkové úlohy, ktorých cieľom je poskytnúť ešte viac možností na precvičenie získaných zručností. Pre dokonalé zvládnutie počítania do 100 vám ponúkame Superschopnosti. Viac si o nich prečítajte tu: Superschopnosť.
Vychádzame z upevnenia učiva 1. ročníka – numerácie a počítania do 20 bez prechodu cez desiatku, na ktoré nadviažeme počítaním do 20 s prechodom cez desiatku. Numeráciu dvojciferných čísel sme rozdelili na dve časti – najprv riešime úlohy na rozklad, porovnávanie a usporadúvanie v obore do 50 a potom v obore od 50 do 100. Sčítanie a odčítanie dvojciferných čísel budujeme postupne, malými krôčikmi pridávame nové zručnosti tak, aby deti mali stále pocit známeho prostredia. Začíname pripočítavaním a odpočítavaním desiatok, pokračujeme pripočítavaním a odpočítavaním dvojciferných čísel bez prechodu cez základ 10. Aj počítanie s prechodom cez základ desať sme rozdelili na dve časti – najprv pripočítavanie a odpočítavanie jednociferného čísla s prechodom a následne dvojciferného čísla s prechodom. Počítanie v obore do 100 končí písomným sčítaním a odčítaním. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami tak, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. Učivo aritmetiky pravidelne striedame s geometrickými časťami, kde sa v jednotlivých častiach venujeme bodu, úsečke, polpriamke a priamke, mnohouholníkom, meraniu a jednotkám dĺžky, stavbám z kociek aj času. V pracovných zošitoch sú samozrejmosťou aj úlohy rozvíjajúce špecifické matematické myslenie a aplikačné úlohy rozvíjajúce gramotnosti žiakov.
Pracovné zošity počas jedného roka otestovali výnimočné pani učiteľky z celého Slovenska a stovky detí z každého prostredia a typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov s nimi a ich pripomienok sme zošity spracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Kúpou súboru pracovných zošitov pre celú triedu učiteľ získava ZDARMA prístup k online metodickej príručke. Prístupové údaje je potrebné si vyžiadať mailom na [email protected].
Súčasťou metodickej príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, ktoré priamo súvisia s preberaným učivom.
Metodická príručka je neoddeliteľnou súčasťou najmä prváckych pracovných zošitov. Učiteľ získa každú stranu pracovného zošita v troch verziách:
- pracovná Nevyplnená strana tak ako v tlačenej verzii. Učiteľ ju môže premietnuť na interaktívnu tabuľu počas práce na hodinách.
- výsledková Strana doplnená o riešenia a výsledky úloh. Takisto sa dá premietnuť na interaktívnu tabuľu, čím uľahčí napríklad kontrolu riešenia úloh žiakmi.
- metodická Strana, na ktorej sú didaktické a metodické pokyny k úlohám, tipy na ďalšie aktivity v duchu Riadeného Aktívneho Učenia, prípadne linky na ďalšie pracovné listy, ktoré si učiteľ môže stiahnuť.
Súčasťou metodickej príručky je návrh tematického výchovno-vzdelávacieho plánu, ktorý sa dá jednoducho implementovať do elektronickej triednej knihy.
Obsah Matematika 2, pracovný zošit 1
Opakovanie
Sčítanie a odčítanie jednociferných čísel s prechodom cez základ 10
Čas
Odčítavanie dvojciferných čísel v obore do 20
Bod, úsečka
Doplnkové úlohy
Matematika 2 - Pracovný zošit 3
Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori pri tvorbe a zostavovaní úloh vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Preto v nich nájdete úlohy vhodné na samostatnú prácu žiakov, ale najmä prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľské, zábavnú a zaujímavú činnosť žiakov. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita. Ich cieľom je poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností.
Vychádzame z upevnenia učiva 1. ročníka numerácie a počítania do 20 bez prechodu cez desiatku, na ktoré nadviažeme počítaním do 20 s prechodom cez desiatku. Numeráciu dvojciferných čísel sme rozdelili na dve časti najprv riešime úlohy na rozklad, porovnávanie a usporadúvanie v obore do 50 a potom v obore od 50 do 100. Sčítanie a odčítanie dvojciferných čísel budujeme postupne, malými krôčikmi pridávame nové zručnosti tak, aby deti mali stále pocit známeho prostredia. Začíname pripočítavaním a odpočítavaním desiatok, pokračujeme pripočítavaním a odpočítavaním dvojciferných čísel bez prechodu cez základ 10. Aj počítanie s prechodom cez základ desať sme rozdelili na dve časti najprv pripočítavanie a odpočítavanie jednociferného čísla s prechodom a následne dvojciferného čísla s prechodom. Počítanie v obore do 100 končí písomným sčítaním a odčítaním. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami tak, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. Učivo aritmetiky pravidelne striedame s geometrickými časťami, kde sa v jednotlivých častiach venujeme bodu, úsečke, polpriamke a priamke, mnohouholníkom, meraniu a jednotkám dĺžky, stavbám z kociek aj času. V pracovných zošitoch sú samozrejmosťou aj úlohy rozvíjajúce špecifické matematické myslenie a aplikačné úlohy rozvíjajúce gramotnosti žiakov.
Pracovné zošity počas jedného roka otestovali výnimočné pani učiteľky z celého Slovenska a stovky detí z každého prostredia a typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov s nimi a ich pripomienok sme zošity spracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Kúpou súboru pracovných zošitov pre celú triedu učiteľ získava ZDARMA prístup k online metodickej príručke. Prístupové údaje je potrebné si vyžiadať na [email protected].
Súčasťou metodickej príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, ktoré priamo súvisia s preberaným učivom.
Matematika 8 - Pracovný zošit 2 - Sprievodca učiteľa
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov.
Obsah
Premenná, výraz, rovnica
Krížom - krážom
Kružnica a kruh
Kružnica a kruh
Tetiva kružnice
Vzájomná poloha priamky a kružnice
Dĺžka kružnice, obvod kruhu
Kružnicový oblúk
Obsah kruhu
Tálesova kružnica
Krížom - krážom
Hranol
Hranoly
Povrch a objem hranola
Krížom - krážom
Pravdepodobnosť
Základné pojmy
Porovnávanie pravdepodobností
Relatívna početnosť udalosti
Pravdepodobnosť udalosti
Krížom - krážom
Štatistika
Základné pojmy
Grafy a diagramy
Aritmetický priemer
Krížom - krážom
Na sklade 2Ks
5,87 €
6,18 €
Matematika 5 - Pracovný zošit 1 - Sprievodca učiteľa
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov.
Obsah
Násobenie a delenie prirodzených čísel
Násobenie spamäti do 100 mimo oboru násobilky
Delenie spamäti do 100 mimo oboru násobillky
Matematické operácie a zátvorky
Delenie so zvyškom
Násobenie spamäti
Písomné násobenie
Násobenie na kalkulačke
Delenie spamäti
Približné počítanie
Delenie peňazí
Algoritmus delenia
Písomné delenie
Delenie na kalkulačke
Porovnávanie podielom
Krížom - krážom
Meranie, obvod a obsah
Meranie dĺžky úsečky
Premena jednotiek dĺžky
Obvod
Obsah
Krížom - krážom
Riešenie aplikačných úloh
Práca s údajmi
Pravdepodobnostné pozorovania
Niekoľko rôznych úloh
Krížom - krážom
Matematika 8 - Pracovný zošit 1 - Sprievodca učiteľa
Metodický materiál k 1. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov.
Obsah
Kladné a záporné čísla
Kladné a záporné čísla
Číselná os, opačné čísla, absolútna hodnota
Porovnávanie a usporadúvanie
Súčet a rozdiel
Súčin a podiel
Krížom - krážom
Rovnobežník a lichobežník
Obvod a obsah rovnobežníka
Obsah trojuholníka
Lichobežník
Konštrukcia lichobežníka
Obvod a obsah lichobežníka
Krížom - krážom
Premenná, výraz, rovnica
Číselný výraz
Rôzne metódy riešenia slovných úloh
Výraz s premennou
Súčet a rozdiel
Súčin a podiel
Jednoduché vzorce
Pravouhlá sústava súradníc
Úmernosti a súradnicová sústava
Matematika 4 - Pracovný zošit 1 (2.vyd.)
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 4. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho
vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1., 2. a 3. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Obsah Matematika 4, pracovný zošit 1
Opakovanie
Poradie počtových operácií
Zátvorky
Numerácia prirodzených čísel
Pričítanie a odčítanie 1, 10, 100, 1 000
Sčítanie a odčítanie prirodzených čísel spamäti
Písomné sčítanie a odčítanie prirodzených čísel
Slovné úlohy
Odhady a približné výpočty
Koncepcia pracovných zošitov na I. stupni základnej školy sa zameriava na tri hlavné ciele vyučovania matematiky:
1. naučiť deti počítať - zvládnuť na primeranej úrovni počtové operácia sčítania, odčítania, násobenia a delenia v číselnom obore do 1 000
2. naučiť deti rozmýšľať - viesť deti k čítaniu s porozumením, podporovať ich bádateľskú činnosť, učiť ich kriticky počúvať, argumentovať a premýšľať,
3. naučiť deti, aby sa stali vlastníkom svojho vlastného učenia sa - ukázať im, že sú to ony, kto rozhoduje o svojom pokroku a umožniť im neustály rozvoj v pokojnej a pokrok umožňujúcej klíme triedy.
Autori pri tvorbe vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia, ktoré vedie učenie a učenie sa do 21. storočia. Hlavný dôraz kladie na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede.
Nájdete v nich úlohy vhodné na samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
RAU aktivity, ktoré sú priebežne zaradené v pracovných zošitoch, sú zamerané na rozvoj životných zručností detí s dôrazom na prierezové témy a rozvoj špecifického matematického myslenia v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom.
Súčasťou pracovných zošitov je premyslený systém Superschopností, ktoré sú zamerané na dokonalé zvládnutie počtových operácií tempom, ktoré vyhovuje každému dieťaťu.
Pri každom pracovnom zošite si učiteľ môže voľne stiahnuť návrh tematického výchovno-vzdelávacieho plánu, ktorý sa dá jednoducho implementovať do elektronickej triednej knihy.
MŠVVaŠ SR vydalo k tomuto pracovnému zošitu odporúčaciu doložku.
- 2.vydanie
Matematika 4 - pracovný zošit 2 (2.vyd.)
Nový pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 4. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1., 2. a 3. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Obsah Matematika 4, pracovný zošit 2
Násobenie a delenie prirodzených čísel
Koľkokrát
Priemer
Násobenie a delenie 10, 100, 1 000
Jednotky dĺžky, hmotnosti, objemu a času
Zlomky
Delenie so zvyškom
Písomné násobenie a delenie na manipulatívnej úrovni
Koncepcia pracovných zošitov na I. stupni základnej školy sa zameriava na tri hlavné ciele vyučovania matematiky:
1. naučiť deti počítať - zvládnuť na primeranej úrovni počtové operácia sčítania, odčítania, násobenia a delenia v číselnom obore do 1 000,
2. naučiť deti rozmýšľať - viesť deti k čítaniu s porozumením, podporovať ich bádateľskú činnosť, učiť ich kriticky počúvať, argumentovať a premýšľať,
3. naučiť deti, aby sa stali vlastníkom svojho vlastného učenia sa - ukázať im, že sú to ony, kto rozhoduje o svojom pokroku a umožniť im neustály rozvoj v pokojnej a pokrok umožňujúcej klíme triedy.
Autori pri tvorbe vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia, ktoré vedie učenie a učenie sa do 21. storočia. Hlavný dôraz kladie na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede.
Nájdete v nich úlohy vhodné na samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
RAU aktivity, ktoré sú priebežne zaradené v pracovných zošitoch, sú zamerané na rozvoj životných zručností detí s dôrazom na prierezové témy a rozvoj špecifického matematického myslenia v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom.
Súčasťou pracovných zošitov je premyslený systém Superschopností, ktoré sú zamerané na dokonalé zvládnutie počtových operácií tempom, ktoré vyhovuje každému dieťaťu.
Matematika 3 - Pracovný zošit 1 (2.vyd.)
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 3. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1. a 2. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Obsah Matematika 3, pracovný zošit 1
Opakovanie
Násobilka a delilka dvomi
Násobilka a delilka tromi
Násobilka a delilka štyrmi
Násobilka a delilka piatimi
Násobilka a delilka šiestimi
Násobilka a delilka siedmimi
Násobilka a delilka ôsmimi
Koncepcia pracovných zošitov na I. stupni základnej školy sa zameriava na tri hlavné ciele vyučovania matematiky:
1. naučiť deti počítať - zvládnuť na primeranej úrovni počtové operácia sčítania, odčítania, násobenia a delenia v číselnom obore do 1 000,
2. naučiť deti rozmýšľať - viesť deti k čítaniu s porozumením, podporovať ich bádateľskú činnosť, učiť ich kriticky počúvať, argumentovať a premýšľať,
3. naučiť deti, aby sa stali vlastníkom svojho vlastného učenia sa - ukázať im, že sú to ony, kto rozhoduje o svojom pokroku a umožniť im neustály rozvoj v pokojnej a pokrok umožňujúcej klíme triedy.
Autori pri tvorbe vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia, ktoré vedie učenie a učenie sa do 21. storočia. Hlavný dôraz kladie na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede.
Nájdete v nich úlohy vhodné na samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
RAU aktivity, ktoré sú priebežne zaradené v pracovných zošitoch, sú zamerané na rozvoj životných zručností detí s dôrazom na prierezové témy a rozvoj špecifického matematického myslenia v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom.
Súčasťou pracovných zošitov je premyslený systém Superschopností, ktoré sú zamerané na dokonalé zvládnutie počtových operácií tempom, ktoré vyhovuje každému dieťaťu.
Pri každom pracovnom zošite si učiteľ môže voľne stiahnuť návrh tematického výchovno-vzdelávacieho plánu, ktorý sa dá jednoducho implementovať do elektronickej triednej knihy.
MŠVVaŠ vydalo tomuto pracovnému zošitu odporúčaciu doložku.
- 2. vydanie
Matematika 3 - Geometria (2.vyd.)
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 3. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1. a 2. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Obsah Matematika 3, Geometria
Opakovanie
Meranie dĺžky úsečky
Porovnávanie dĺžok úsečiek
Rysovanie
Hodiny, minúty a sekundy
Jednotky dĺžky
Zväčšovanie, zmenšovanie v štvorčekovej sieti
Telesá z kociek a ich plány
Koncepcia pracovných zošitov na I. stupni základnej školy sa zameriava na tri hlavné ciele vyučovania matematiky:
1. naučiť deti počítať - zvládnuť na primeranej úrovni počtové operácia sčítania, odčítania, násobenia a delenia v číselnom obore do 1 000,
2. naučiť deti rozmýšľať - viesť deti k čítaniu s porozumením, podporovať ich bádateľskú činnosť, učiť ich kriticky počúvať, argumentovať a premýšľať,
3. naučiť deti, aby sa stali vlastníkom svojho vlastného učenia sa - ukázať im, že sú to ony, kto rozhoduje o svojom pokroku a umožniť im neustály rozvoj v pokojnej a pokrok umožňujúcej klíme triedy.
Autori pri tvorbe vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia, ktoré vedie učenie a učenie sa do 21. storočia. Hlavný dôraz kladie na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede.
Nájdete v nich úlohy vhodné na samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
RAU aktivity, ktoré sú priebežne zaradené v pracovných zošitoch, sú zamerané na rozvoj životných zručností detí s dôrazom na prierezové témy a rozvoj špecifického matematického myslenia v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom.
Súčasťou pracovných zošitov je premyslený systém Superschopností, ktoré sú zamerané na dokonalé zvládnutie počtových operácií tempom, ktoré vyhovuje každému dieťaťu.
Matematika 4 - Geometria (2.vyd.)
Pracovný zošit od Berovcov, je súčasťou súboru troch pracovných zošitov pre 4. ročník základnej školy spracovaných podľa inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu. Zošity koncepčne a plynulo nadväzujú na zošity pre 1., 2. a 3. ročník základnej školy od tejto autorskej dvojice.
Obsah Matematika 4, Geometria
Opakovanie
Kružnica a kruh
Súčet a rozdiel dĺžok úsečiek
Násobok dĺžky úsečky
Uhlopriečka
Susedné a protiľahlé strany
Obvod
Premena jednotiek dĺžky
Kocky, stavby a plány
Rysovanie trojuholníka
Koncepcia pracovných zošitov na I. stupni základnej školy sa zameriava na tri hlavné ciele vyučovania matematiky:
1. naučiť deti počítať - zvládnuť na primeranej úrovni počtové operácia sčítania, odčítania, násobenia a delenia v číselnom obore do 1 000,
2. naučiť deti rozmýšľať - viesť deti k čítaniu s porozumením, podporovať ich bádateľskú činnosť, učiť ich kriticky počúvať, argumentovať a premýšľať,
3. naučiť deti, aby sa stali vlastníkom svojho vlastného učenia sa - ukázať im, že sú to ony, kto rozhoduje o svojom pokroku a umožniť im neustály rozvoj v pokojnej a pokrok umožňujúcej klíme triedy.
Autori pri tvorbe vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia, ktoré vedie učenie a učenie sa do 21. storočia. Hlavný dôraz kladie na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede.
Nájdete v nich úlohy vhodné na samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
RAU aktivity, ktoré sú priebežne zaradené v pracovných zošitoch, sú zamerané na rozvoj životných zručností detí s dôrazom na prierezové témy a rozvoj špecifického matematického myslenia v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom.
Komiksová školička
Komiksová školička je určená pre všetkých školákov, čo sa radi zabávajú, ale popritom neváhajú ponamáhať svoje hlavičky. Spestrí voľné chvíle počas prázdnin, ale aj
popoludnia v školskom klube. Komiksové príbehy zavedú čitateľa do obdobia dinosaurov, spred niekoľkých miliónov rokov. Čitateľ rieši zložité rébusy. Niektoré úlohy možno vyriešiť
raz-dva, iné sú zložitejšie. Čitateľ skúša, počítať, kresli, kombinuje a objavuje!
Správne riešenia si môže skontrolovať na konci knihy.
Úlohy vytvorili autori s dlhoročnými skúsenosťami s tvorbou učebníc a učebných textov.