Zuzana Berová
autor
Matematika 6 - Pracovný zošit 1
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave.
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.
Matematika 7 - Učebnica
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave.
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.
Matematika 8 - Učebnica
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave.
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií
Matematika 9 - Učebnica
Anotácia
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave.
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.
Matematika 6 - Pracovný zošit 2
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave.
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.
Matematika 8 - Pracovný zošit 2
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave.
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.
Matematika 9 - Pracovný zošit 2
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave.
Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.
Matematika 6 - Učebnica
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.
Matematika 5 - Učebnica pre 5. ročník ZŠ
Známi autori, známy obsah pracovných zošitov (predtým pod názvom Pomocník z matematiky) doplnený o nové učebnice. Učebnice spolu s pracovnými zošitmi sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015 a dlhodobo a systematicky pripravujú žiakov na Testovanie 9. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a učiteľ je inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí.
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Obsah 5. ročníka
Prirodzené čísla
Čítanie a písanie prirodzených čísel
Rozklad čísla
Párne a nepárne čísla
Prirodzené čísla
Porovnávanie a usporadúvanie prirodzených čísel
Číselná os
Odhad
Zaokrúhľovanie
Rímske číslice
Tabuľky, diagramy, mapy a schémy
Krížom - krážom
Rysovanie
Telesá
Trojuholník a štvoruholník
Kružnica a kruh
Kolmice a rovnobežky
Rysovanie kolmíc a rovnobežiek
Telesá z kociek
Geometrické útvary v sieti
Krížom - krážom
Sčítanie a odčítanie prirodzených čísel
Sčítanie a odčítanie spamäti
Písomné sčítanie a odčítanie
Porovnávanie rozdielom
Sčítanie a odčítanie na kalkulačke
Iné čísla ako prirodzené
Krížom - krážom
Stredová a osová súmernosť
Symetria
Osová súmernosť
Stredová súmernosť
Krížom - krážom
Násobenie a delenie prirodzených čísel
Násobenie spamäti do 100 mimo oboru násobilky
Delenie spamäti do 100 mimo oboru násobillky
Matematické operácie a zátvorky
Delenie so zvyškom
Násobenie spamäti
Písomné násobenie
Násobenie na kalkulačke
Delenie spamäti
Približné počítanie
Delenie peňazí
Algoritmus delenia
Písomné delenie
Delenie na kalkulačke
Porovnávanie podielom
Krížom - krážom
Meranie, obvod a obsah
Meranie dĺžky úsečky
Premena jednotiek dĺžky
Obvod
Obsah
Krížom - krážom
Riešenie aplikačných úloh
Práca s údajmi
Pravdepodobnostné pozorovania
Zaujímavé úlohy
Matematika 5 - Pracovný zošit 2 - Sprievodca učiteľa
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov.
Matematika 6 - Pracovný zošit 2 - Sprievodca učiteľa
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov.
Obsah
Desatinné čísla
Slovné úlohy
Delenie desatinného čísla prirodzeným číslom
Aritmetický priemer
Delenie desatinného čísla desatinným číslom
Keď sa delenie nekončí
Krížom - krážom
Trojuholník
Trojuholníková nerovnosť
Vnútorné a vonkajšie uhly trojuholníka
Výška trojuholníka
Rozdelenie trojuholníkov podľa veľkosti strán
Konštrukcia trojuholníka, vety o zhodnosti trojuholníkov
Rovnoramenný trojuholník
Rovnostranný trojuholník
Krížom - krážom
Obsah obdĺžnika a štvorca
Keď štvorčeková sieť stačí
Keď štvorčeková sieť nestačí
Premeny jednotiek obsahu
Obsah štvorca a obdĺžnika
Obsah pravouhlého trojuholníka
Krížom - krážom
Objem kocky a kvádra
Objem kocky a kvádra
Krížom - krážom
Kombinatorika
Hľadanie systému
Stratégia riešenia kombinatorických úloh
Krížom - krážom
Na sklade 1Ks
6,06 €
6,18 €
Matematika 1 Pracovný zošit 2
Novinka na trhu prváckych pracovných zošitov- pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, ktorý vznikol v spolupráci so skúsenou pani učiteľkou Ivanou Honzovou, je súčasťou troch pracovných zošitov pre 1. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností.
Počas celého školského roka pracujeme s číslom vo všetkých jeho významoch, budujeme predstavu mnohosti, adresy aj zmeny. Ponúkame veľa rôznych typov úloh, ale na druhej strane je každý zošit prehľadný a systematicky usporiadaný. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. To, spolu s výzvami primeranými veku, robí z našich pracovných zošitov príjemne dobrodružnú a zábavnú cestu za matematickým poznaním.
Pracovné zošity sme počas jedného školského roka otestovalivýnimočnými pani učiteľkami z celého Slovenska a stovkami detí z každého prostredia a každého typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov a pripomienok sme ich prepracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede.
Obsah:
Číslo 8 (sčítanie a odčítanie)
Číslo 9 (sčítanie a odčítanie)
Číslo 10 (sčítanie a odčítanie)
Rysovanie, zrkadlový obraz
Čísla 11, 12, 13 (sčítanie a odčítanie)
Čísla 14, 15, 16 (sčítanie a odčítanie)
Stavby z kociek
Logické úlohy, úlohy rozvíjajúce finančnú gramotnosť, slovné úlohy, úlohy na porovnávanie a usporiadanie, úlohy na dichotomické a trichotomické triedenie, ako aj všetky ďalšie úlohy spĺňajúce požiadavky výkonového a obsahového štandardu iŠVP sú zaraďované priebežne počas celého školského roka.
Matematika 1 Pracovný zošit 1
Novinka na trhu prváckych pracovných zošitov - pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, ktorý vznikol v spolupráci so skúsenou pani učiteľkou Ivanou Honzovou, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 1. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností.
Počas celého školského roka pracujeme s číslom vo všetkých jeho významoch, budujeme predstavu mnohosti, adresy aj zmeny. Ponúkame veľa rôznych typov úloh, ale na druhej strane je každý zošit prehľadný a systematicky usporiadaný. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. To, spolu s výzvami primeranými veku, robí z našich pracovných zošitov príjemne dobrodružnú a zábavnú cestu za matematickým poznaním.
Pracovné zošity sme počas jedného školského roka otestovali výnimočnými pani učiteľkami z celého Slovenska a stovkami detí z každého prostredia a každého typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov a pripomienok sme ich prepracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede.
Obsah:
Vľavo vpravo, hore dole
Čiary
Číslo 1
Číslo 2
Číslo 3 (sčítanie a odčítanie)
Číslo 4 (sčítanie a odčítanie)
Číslo 5 (sčítanie a odčítanie)
Viac menej
Geometrické tvary
Číslo 0
Číslo 6 (sčítanie a odčítanie)
Porovnávanie
Číslo 7 (sčítanie a odčítanie)
Logické úlohy, úlohy rozvíjajúce finančnú gramotnosť, slovné úlohy, úlohy na porovnávanie a usporiadanie, úlohy na dichotomické a trichotomické triedenie, ako aj všetky ďalšie úlohy spĺňajúce požiadavky výkonového a obsahového štandardu iŠVP sú zaraďované priebežne počas celého školského roka.
Matematika 1 Pracovný zošit 3
Novinka na trhu prváckych pracovných zošitov - pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, ktorý vznikol v spolupráci so skúsenou pani učiteľkou Ivanou Honzovou, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 1. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností.
Počas celého školského roka pracujeme s číslom vo všetkých jeho významoch, budujeme predstavu mnohosti, adresy aj zmeny. Ponúkame veľa rôznych typov úloh, ale na druhej strane je každý zošit prehľadný a systematicky usporiadaný. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. To, spolu s výzvami primeranými veku, robí z našich pracovných zošitov príjemne dobrodružnú a zábavnú cestu za matematickým poznaním.
Pracovné zošity sme počas jedného školského roka otestovali výnimočnými pani učiteľkami z celého Slovenska a stovkami detí z každého prostredia a každého typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov a pripomienok sme ich prepracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede.
Obsah:
Čísla 17, 18, 19 (sčítanie a odčítanie)
Porovnávanie dĺžok čiar
Rysovanie štvorca, trojuholníka a obdĺžnika spájaním bodov a v štvorčekovej sieti
Číslo 20
Párne a nepárne čísla
Počítanie s prechodom cez 10 na manipulatívnej úrovni
Neštandardné jednotky dĺžky (palec, lakeť, stopa)
Čas (analógové a digitálne hodiny)
Počítame do 20
Logické úlohy, úlohy rozvíjajúce finančnú gramotnosť, slovné úlohy, úlohy na porovnávanie a usporiadanie, úlohy na dichotomické a trichotomické triedenie, ako aj všetky ďalšie úlohy spĺňajúce požiadavky výkonového a obsahového štandardu iŠVP sú zaraďované priebežne počas celého školského roka.
Matematika 2 - Pracovný zošit 1
Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov – pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori pri tvorbe a zostavovaní úloh vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Preto v nich nájdete úlohy vhodné na samostatnú prácu žiakov, ale aj prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zábavnú a zaujímavú činnosť žiakov. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Na konci zošita sú zaradené Doplnkové úlohy, ktorých cieľom je poskytnúť ešte viac možností na precvičenie získaných zručností. Pre dokonalé zvládnutie počítania do 100 vám ponúkame Superschopnosti. Viac si o nich prečítajte tu: Superschopnosť.
Vychádzame z upevnenia učiva 1. ročníka – numerácie a počítania do 20 bez prechodu cez desiatku, na ktoré nadviažeme počítaním do 20 s prechodom cez desiatku. Numeráciu dvojciferných čísel sme rozdelili na dve časti – najprv riešime úlohy na rozklad, porovnávanie a usporadúvanie v obore do 50 a potom v obore od 50 do 100. Sčítanie a odčítanie dvojciferných čísel budujeme postupne, malými krôčikmi pridávame nové zručnosti tak, aby deti mali stále pocit známeho prostredia. Začíname pripočítavaním a odpočítavaním desiatok, pokračujeme pripočítavaním a odpočítavaním dvojciferných čísel bez prechodu cez základ 10. Aj počítanie s prechodom cez základ desať sme rozdelili na dve časti – najprv pripočítavanie a odpočítavanie jednociferného čísla s prechodom a následne dvojciferného čísla s prechodom. Počítanie v obore do 100 končí písomným sčítaním a odčítaním. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami tak, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. Učivo aritmetiky pravidelne striedame s geometrickými časťami, kde sa v jednotlivých častiach venujeme bodu, úsečke, polpriamke a priamke, mnohouholníkom, meraniu a jednotkám dĺžky, stavbám z kociek aj času. V pracovných zošitoch sú samozrejmosťou aj úlohy rozvíjajúce špecifické matematické myslenie a aplikačné úlohy rozvíjajúce gramotnosti žiakov.
Pracovné zošity počas jedného roka otestovali výnimočné pani učiteľky z celého Slovenska a stovky detí z každého prostredia a typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov s nimi a ich pripomienok sme zošity spracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Kúpou súboru pracovných zošitov pre celú triedu učiteľ získava ZDARMA prístup k online metodickej príručke. Prístupové údaje je potrebné si vyžiadať mailom na [email protected].
Súčasťou metodickej príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, ktoré priamo súvisia s preberaným učivom.
Metodická príručka je neoddeliteľnou súčasťou najmä prváckych pracovných zošitov. Učiteľ získa každú stranu pracovného zošita v troch verziách:
- pracovná Nevyplnená strana tak ako v tlačenej verzii. Učiteľ ju môže premietnuť na interaktívnu tabuľu počas práce na hodinách.
- výsledková Strana doplnená o riešenia a výsledky úloh. Takisto sa dá premietnuť na interaktívnu tabuľu, čím uľahčí napríklad kontrolu riešenia úloh žiakmi.
- metodická Strana, na ktorej sú didaktické a metodické pokyny k úlohám, tipy na ďalšie aktivity v duchu Riadeného Aktívneho Učenia, prípadne linky na ďalšie pracovné listy, ktoré si učiteľ môže stiahnuť.
Súčasťou metodickej príručky je návrh tematického výchovno-vzdelávacieho plánu, ktorý sa dá jednoducho implementovať do elektronickej triednej knihy.
Obsah Matematika 2, pracovný zošit 1
Opakovanie
Sčítanie a odčítanie jednociferných čísel s prechodom cez základ 10
Čas
Odčítavanie dvojciferných čísel v obore do 20
Bod, úsečka
Doplnkové úlohy
Matematika 2 - Pracovný zošit 3
Novinka na trhu druháckych pracovných zošitov pracovný zošit autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero, je súčasťou série troch pracovných zošitov pre 2. ročník ZŠ spracovaných podľa iŠVP.
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori pri tvorbe a zostavovaní úloh vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Preto v nich nájdete úlohy vhodné na samostatnú prácu žiakov, ale najmä prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľské, zábavnú a zaujímavú činnosť žiakov. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita. Ich cieľom je poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností.
Vychádzame z upevnenia učiva 1. ročníka numerácie a počítania do 20 bez prechodu cez desiatku, na ktoré nadviažeme počítaním do 20 s prechodom cez desiatku. Numeráciu dvojciferných čísel sme rozdelili na dve časti najprv riešime úlohy na rozklad, porovnávanie a usporadúvanie v obore do 50 a potom v obore od 50 do 100. Sčítanie a odčítanie dvojciferných čísel budujeme postupne, malými krôčikmi pridávame nové zručnosti tak, aby deti mali stále pocit známeho prostredia. Začíname pripočítavaním a odpočítavaním desiatok, pokračujeme pripočítavaním a odpočítavaním dvojciferných čísel bez prechodu cez základ 10. Aj počítanie s prechodom cez základ desať sme rozdelili na dve časti najprv pripočítavanie a odpočítavanie jednociferného čísla s prechodom a následne dvojciferného čísla s prechodom. Počítanie v obore do 100 končí písomným sčítaním a odčítaním. Žiaci sa počas roka stretávajú s rovnakými typmi úloh a situáciami tak, aby zažívali pocit známeho prostredia, v ktorom sa dobre orientujú. Učivo aritmetiky pravidelne striedame s geometrickými časťami, kde sa v jednotlivých častiach venujeme bodu, úsečke, polpriamke a priamke, mnohouholníkom, meraniu a jednotkám dĺžky, stavbám z kociek aj času. V pracovných zošitoch sú samozrejmosťou aj úlohy rozvíjajúce špecifické matematické myslenie a aplikačné úlohy rozvíjajúce gramotnosti žiakov.
Pracovné zošity počas jedného roka otestovali výnimočné pani učiteľky z celého Slovenska a stovky detí z každého prostredia a typu školy (veľká sídlisková, mestská, dedinská, málotriedka,... ). Na základe rozhovorov s nimi a ich pripomienok sme zošity spracovali do záverečnej podoby.
Zošity sú vyšperkované milými a detsky hravými kresbami výborného ilustrátora Miša Uhrína zasadenými do výnimočného grafického spracovania Viktora Mikusa, ktoré pohladí vaše oko aj vašu dušu. Spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v ktorom sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne, čo podstatnou mierou vplýva na to, že sú s matematikou veľkí kamaráti.
Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky).
Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme od najjednoduchších až po zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Kúpou súboru pracovných zošitov pre celú triedu učiteľ získava ZDARMA prístup k online metodickej príručke. Prístupové údaje je potrebné si vyžiadať na [email protected].
Súčasťou metodickej príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, ktoré priamo súvisia s preberaným učivom.