! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Štefan Rajt

autor

Lacná kniha Marketing pre obchodné akadémie (-50%)


Marketing pre obchodné akadémie Ôsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu. Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné informácie z tejto oblasti. Marketing je podnikateľská filozofia, ktorá predvída reakcie trhu a pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu. Marketing odpovedá na otázky, aké výrobky by mala firma vyrábať v závislosti od potrieb trhu, ako výrobky propagovať, pomáha určiť distribučné kanály od výrobcu k spotrebiteľovi. Každá kapitola učebnice sa začína uvedením cieľa, čo vám poskytne prehľad o danej problematike. V jednotlivých kapitolách sú rôzne otázky na diskusiu či zopakovanie, ktoré by mali podnietiť vaše kreatívne myslenie.
Vypredané
3,06 € 6,11 €

dostupné aj ako: