- Počet strán: 157
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 8888000040059
- Jazyk: slovenský
- Dátum vydania: 1. januára 2008
- Vydavateľstvo : SPN - Mladé letá
- Veková kategória: 15+
- II. Šanca: Viac informácii TU
Lacná kniha Marketing pre obchodné akadémie (-50%)
Štefan Rajt, Zuzana Zámečníková
Tento produkt dostal druhú šancu. Viac informácií o produktoch druhej akosti nájdete TU
Marketing pre obchodné akadémie
Ôsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu.
Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné informácie z tejto oblasti. Marketing je podnikateľská filozofia, ktorá predvída reakcie trhu a pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu. Marketing odpovedá na otázky, aké výrobky by mala firma vyrábať v závislosti od potrieb trhu, ako výrobky propagovať, pomáha určiť distribučné kanály od výrobcu k spotrebiteľovi.
Každá kapitola učebnice sa začína uvedením cieľa, čo vám poskytne prehľad o danej problematike. V jednotlivých kapitolách sú rôzne otázky na diskusiu či zopakovanie, ktoré by mali podnietiť vaše kreatívne myslenie.
Ôsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu.
Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné informácie z tejto oblasti. Marketing je podnikateľská filozofia, ktorá predvída reakcie trhu a pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu. Marketing odpovedá na otázky, aké výrobky by mala firma vyrábať v závislosti od potrieb trhu, ako výrobky propagovať, pomáha určiť distribučné kanály od výrobcu k spotrebiteľovi.
Každá kapitola učebnice sa začína uvedením cieľa, čo vám poskytne prehľad o danej problematike. V jednotlivých kapitolách sú rôzne otázky na diskusiu či zopakovanie, ktoré by mali podnietiť vaše kreatívne myslenie.
- Počet strán: 157
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 8888000040059
- Jazyk: Slovak
- Dátum vydania: 1. januára 2008
- Vydavateľstvo : SPN - Mladé letá
- Veková kategória: 15+
- II. Šanca: Viac informácii TU
Marketing pre obchodné akadémie
Ôsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu.
Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné informácie z tejto oblasti. Marketing je podnikateľská filozofia, ktorá predvída reakcie trhu a pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu. Marketing odpovedá na otázky, aké výrobky by mala firma vyrábať v závislosti od potrieb trhu, ako výrobky propagovať, pomáha určiť distribučné kanály od výrobcu k spotrebiteľovi.
Každá kapitola učebnice sa začína uvedením cieľa, čo vám poskytne prehľad o danej problematike. V jednotlivých kapitolách sú rôzne otázky na diskusiu či zopakovanie, ktoré by mali podnietiť vaše kreatívne myslenie.
202 857 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách