Allesandra Torre: Čierne klamstvá

Hlavným hrdinom je Brant - výkonný miliardár, počítačový génius – jeho bohatstvo je produktom počítačovej ríše úspešnejšej ako Apple, ktorú vybudoval so svojím obchodným partnerom a tetou Jillian, od okamihu ako mu bolo 11 rokov. Jeho teta v ňom objavila talent, ktorý aj na úkor nepríjemného tajomstva pomáhala napĺňať. V jeho posteli sa vystriedalo mnoho krásnych žien, ku ktorým však nemal žiaden vzťah.

Na druhej strane je tu nádherná žena Layana, ktorá má milióny na účte a srdce otvorené pre životnú lásku. Obaja žijú v podobnom svete plnom peňazí. Pokiaľ vám nevadí život človeka z tej vyššej vrstvy, ktorý má všetko a pritom nikdy nemusel pre to ani pohnúť prstom, je to určite výborná voľba knihy. Málokedy sa podarí autorovi skĺbiť v jednej knihe romantiku, erotiku a doslova napínavé pasáže, pri ktorých čitateľ ostáva šokovaný, prekvapený až fascinovaný.

Technicky v príbehu nejde o žiadne podvádzanie. Aj keď nakladateľská reklama je – dvaja chlapi a jedna žena. Čitateľa by určite nenapadlo, že jedna osoba sa rovná viac osobností, ktoré o sebe ani nevedia. Layana sa zamiluje do hlavného hrdinu Branta a ich stretnutia plné pikantného sexu prerastú do niečoho oveľa silnejšieho. Netrvá dlho a Brant požiada Layanu o ruku. Predstavuje si ich spoločnú budúcnosť plnú lásky. Tá však ponuku na sobáš odmietne, hoci si už neraz v myšlienkach plánovala ich spoločnú budúcnosť. Jej dôvod odmietnutia je však odôvodnený.

Po viacerých mesiacov do jej života vstúpi iný muž Lee. Je to pravý opak bohatého podnikateľa, do ktorého sa zamilovala. Vyzerá to hlúpo a živočíšne. Lee je robotnícky typ chlapa, aby si zarobil na živobytie seká trávnik. Ich vzťah je úplne iný ako vzťah s Brantom. Takže je tu zhrnutie - ona spáva s obidvoma mužmi.

Môže sa rozhodnúť len pre jedného, ak sú obaja dohromady stelesnením muža, ktorého miluje?

A tak nakoniec Layana postupne odkrýva Brantovu masku a všetko, čomu verila sa postupne rúca. Toto veľké tajomstvo si nemôže nechať len pre seba a postupne ho Brantovi odhaľuje. Pri tomto šokujúcom odhalení prichádzajú na to, že nie je všetko tak ako to vyzerá. Na povrch vychádza Brantova trauma z detstva, jeho choroba, vzťah tety Jillian. Ale veľká láska ich poháňa všetko vyriešiť.

Priznám sa, že v prvom rade, keď som chytila knihu do ruky, som čakala klasický erotický román plný nevery, lži a sexu. Keďže už v názve prezrádza, že ide o tajomstvo - neklame. Čitateľ v nej môže nájsť ozaj zaujímavý a napínavý román. Stačí si počkať na rozuzlenie mileneckého trojuholníka.

Zbavte sa stresu špeciálnymi omaľovánkami. Funguje to!

Stefan Bollmann: Ženy a knihy