Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku
John Hegarty: Hegarty on Advertising
Počet strán: 224
Väzba: tvrdá
EAN: 9780500515563
Jazyk: anglický
ISBN: 978-0-50-051556-3
Dátum vydania: 26. mája 2011
Vydavateľstvo:  Thames & Hudson
Orig. vydavateľstvo: 

Hegarty on Advertising

Autor: John Hegarty

Dostupnosť:
Na otázku
Naša cena: 20,89 
Bežná cena: 21,99 €
Zľava 5%

Titul momentálne nemáme na sklade. Informáciu o dostupnosti dostanete na [email protected] alebo na tel. linke 0800 333 000, v pracovné dni od 8.00 - 16.00 hod.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Here is a book that no creative professional should be without. Written by one of the worlds leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi

the immortal Vorsprung durch Technik, amongst many, many other highly successful campaigns for major brands. Hegarty on Advertising represents the 21st centurys answer to David Ogilvys bestselling Confessions of an Advertising Man and provides both

John Hegartys advice on the elements of advertising, from pitching to the effects of new technology, and the story of his career from his early days at Saatchi and Saatchi to the global force that Bartle, Bogle, Hegarty is today.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie