Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Kornélia Richterová, Kolektív autorov: Úvod do výskumu trhu

Počet strán: 315

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788089393954

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-89393-95-4

Dátum vydania: 4. októbra 2013

Vydavateľstvo:  Sprint 2

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 1,7 cm x 17 cm x 24 cm

Hmotnosť: 0,54 kg

Úvod do výskumu trhu

Dostupnosť:
Na sklade

Dodanie do kníhkupectva na osobný odber žiaľ nie je možné.
Kuriérom ešte dnes v BA
Cena v e-shope: 13,21 
Bežná cena: 13,90 €
Zľava 5%
Do košíka
Rezervácia v kníhkupectve
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie zadarmo.

O knihe: Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how.

Podobne text učebnice vychádza z tradičných metód skúmania trhu so zámerom sprístupniť dôslednejšiu kategorizáciu a objasnenie źákladnych metód v podmienkach dostupných informačných technológií. Napriek nestabilite prostredia a aktuálnej dynamike výskumu trhu, chce čitateľovi poskytnúť overené poznatky, a zároveň naznačiť nové a perspektívne smery výskumu.

Odporúčame tieto knihy