Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 28 z 33
POZNEJTE SVE PARTNERY VCAS
Lacná kniha Jak obchodovat s Američany (-70%)
dostupné aj ako:
Marketingové postřehy ze zahraničných cest
Jak budovat multilevelmarketing
dostupné aj ako:
Jak začít multilevelmarketing
dostupné aj ako:
Lacná kniha Jak začít multilevelmarketing (-90%)
dostupné aj ako:
The 22 Immutable Laws Of Marketing
Marketing
Marketing Základy marketingu 2
Aplikovaný marketing
Prodej
Efektívny marketing
33 rad jak pečovat o zákazníka
Ocenovani Znacky A Jeho Vyzna
Jak získat a udržet zákazníka
Marketing pro evropský trh
10 Zlatých pravidel péče o zákazníka
Firemní kultura a lidské zdroje
Mediální monopol
dostupné aj ako:
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.